افت خرید آهن در بورس و بازار

انواع تیرآهن | فروشگاه آهن آلات بنیامین

قیمت روز آهن همچنان مانند روزهای گذشته در رکود و ثبات می باشد و تقاضای مصرفی و سرمایه ای نیز به پایین ترین حد ممکن در بازار آهن آلات رسیده است.

اگر تمایل به دریافت جدیدترین اخبار مربوط به بازار آهن آلات را دارید، حتما به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

با نزدیک شدن به پایان هفته، رکود حاکم بر بازار آهن آلات همچنان ادامه دارد و شدیدتر شده است؛ قیمت آهن در این بازار به صورت ثابت بود و تنها نوسان جزئی در نرخ این محصول مشاهده می شد و کاهش تقاضای سرمایه ای نیز به طرز قابل توجهی مشهود بود.

در روز گذشته قیمت ها در بازار ارز به صورت ثابت و بدون تغییر بود؛ اما در اواسط روز دلار وارد کانال ۴۸ هزار تومانی شد و در پایان روز با قیمت ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد؛ برخی از کارشناسان، علت در روند نزولی قرار گرفتن قیمت دلار را از کاهش عمومی تقاضا، کاهش نقدینگی و تورم می‌دانند.

در روز گذشته میلگرد با پایین ترین قیمت مابین ۲۳ هزار و ۵۰۰ تا ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان به مبادله رسید و برخی از مراکز فروش این محصول نیز قیمت میلگرد را حدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش دادند و اکثر شرکت ها هم مانند روال قبل بدون هیچ تغییری در نرخ، محصولات خود را به عرضه رساندند.

نرخ تیرآهن دیروز در بسیاری از مبادی فروش ثابت اعلام شد؛ اما تیرآهن ذوبی در برخی از ضخامت ها بین ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت و تنها تیرآهن فایکو و ماهان در چند سایز گوناگون حدود ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت داشتند.

در روز چهارشنبه ورق سیاه در اغلب مبادی فروش با کاهش ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومانی قیمت همراه شد و تعدادی از کارخانه ها هم این محصول را با قیمت ثابت عرضه کردند. انواع ورق سرد اعم از ورق گالوانیزه، ورق رنگی، ورق شیروانی و … هم با نرخ ثابت به عرضه رسیدند.

روز چهارشنبه قیمت تمام پروفیل ها در اکثر مبادی فروش ثابت اعلام شد و این محصولات در چند مرکز حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان کاهش قیمت داشتند؛ اما پروفیل پایا اصفهان با افزایش ۵۰۰ تومانی نرخ در روند صعودی قرار گرفت.

در روز گذشته قیمت انواع لوله و نبشی هم مطابق روال قبلی به صورت ثابت و بدون تغییر بود و در اکثر مبادی نیز ثابت اعلام شد.

مطابق توضیحات بالا و گزارش های قبلی، همان طور که انتظار می رفت حجم معاملات در بورس نیز ضعیف و پایین بود و تقاضای چندانی در روز گذشته برای خرید این محصولات مشاهده نشد به طوری که حدود ۷۰ درصد از آهن آلات عرضه شده از تابلو بورس حذف شدند.

با این شرایط بازار آهن آلات اگر قصد خرید انواع آهن آلات، قالب فلزی بتن یا انواع تجهیزات ساختمانی را دارید می توانید این محصولات را بدون واسطه و با نازل‌ترین قیمت از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین به صورت حضوری یا اینترنتی خریداری کنید.

از طریق شماره تلفن‌های موجود در همین صفحه می‌توانید با کادر فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید و ضمن دریافت قیمت از آنان مشاوره رایگان دریافت نمایید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین