بازار آهن بر مدار ثبات و کاهش

بازار آهن آلات | فروشگاه آهن آلات بنیامین

رکود تورمی و عدم تقاضا باعث کاهش معاملات آهن و فولاد در بازارهای داخلی و خارجی شده است که در این شرایط نرخ میلگرد و آهن ثابت و تا حدودی کاهشی بوده است؛ با ما همراه باشید تا از خبرهای به روز بازار فولاد و آهن مطلع گردید.

به دنبال این کاهش قیمت ها نرخ روز آهن آلات در آخر هفته نیز در بیشتر مراکز ثابت اعلام شد؛ ولی افت جزئی نرخ این محصولات در بیشتر مبادی مشهود بود.

بازار ارز نیز چندان نوسان چشمگیری نداشت و قیمت دلار در همان کانال ۴۹ هزار تومان بود و حول ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان نوسان داشت و در آخر هم در پایان روز هر دلار با قیمت ۴۹ هزار و ۴۵۰ معامله شد.

در روز گذشته قیمت میلگرد همچنان ثابت بود؛ اما برخی از مراکز نرخ این محصول را حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان کاهش دادند به طوری که قیمت میلگرد نیشابور با ۱۰۰ تومان کاهش به ۲۴ هزار و ۱۰ تومان رسید، قیمت میلگرد میانه با ۱۰۰ کاهش ۲۳ هزار و ۷۵۰ برآورد شد و میلگرد فولاد زاگرس بدون تغییر بود و با همان نرخ ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رسید.

در روز گذشته تیرآهن نیز قیمت ثابتی داشت و تنها تیرآهن اهواز و فولاد یزد در برخی ضخامت ها کاهش ۲۰ هزار تومانی قیمت را تجربه کردند.

انواع نبشی، ناودانی و سپری نیز در کلیه مراکز نرخ ثابتی داشتند و تنها نبشی جاوید بناب و نبشی آریان فولاد بودند که حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان از قیمتشان کاسته شد.

نرخ قوطی آهن و انواع پروفیل نیز در روز گذشته ثابت و بدون تغییر بود و تنها پروفیل نیکان در بعضی از سایزها ۱۰۰ تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و انواع لوله نیز بدون هیچ تغییری در قیمت به عرضه رسیدند.

ورق های روغنی، رنگی، استیل و انواع ورق های سرد نیز قیمت ثابتی داشتند و ورق های آهن، اسیدشویی و ورق های گرم هم نرخشان ثابت بود؛ اما ورق سیاه کاویان در برخی از سایزها حدود ۱۰۰ تومان کاهش قیمت داشت.

در روز گذشته ۲۱۸ هزار و ۸۸۲ تن محصول فولادی به بورس کالا عرضه شد که ۶۷ هزار و ۵۳۰ تن آن به فروش رفت و از این مقدار ۵۱ هزار و ۳۸۹ تن آن میلگرد بود که با قیمت ۲۱ هزار و ۶۳۱ تومان به عرضه رسید.

از نبشی به عرضه رسیده هزار و ۷۴۸ تن آن با قیمت ۲۲ هزار و ۷۵۰ تومان معامله شد و از ۲ هزار و ۷۹۱ تن ناودانی تنها ۵۹ درصد آن به فروش رفت و ۵۰۰ تن ورق گرم با نرخ ۲۵ هزار و ۵۳۵ تومان نیز به فروش رسید.

گزارش ها از نرخ جهانی فولاد نشان می دهند که در هفته آخر تابستان قیمت ها ثابت و تا حدودی کاهشی بودند به این شکل که قیمت اسلب صادراتی CIS بدون تغییر بود و هر تن آن با نرخ ۴۹۳ دلار اعلام شد و اسلب صادراتی ایران هم ۴۴۳ دلار برای هر تن آن تخمین زده شده بود که هیچ نوسانی در قیمت آن مشاهده نمی شد.

فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین یکی از معتبرترین و نام آشناترین فروشگاه هایی است که به صورت اینترنتی و حضوری به فروش و عرضه انواع آهن آلات به طور مستقیم و بدون واسطه مشغول است؛ اگر قصد خرید انواع آهن آلات را دارید، پیشنهاد ما برای خرید فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین می باشد.

شما از این فروشگاه می توانید انواع آهن آلات را در بالاترین سطح کیفی و پایین ترین قیمت خریداری کنید و خریدی مقرون به صرفه و خوب را برای خود رقم بزنید؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین