بازگشت آرامش به بازار آهن

راهنمای خرید تیرآهن | فروشگاه آهن آلات بنیامین

جدیدترین اخبار مربوط به بازار آهن آلات، مضمون محتوای تدوین شده زیر می باشد، در صورتی که تمایل دارید از خبرهای تازه مطلع شوید به شما توصیه می کنیم که حتما به خواندن مقاله زیر بپردازید.

در فصل بهار، بازار آهن آلات هیچ گونه نوسان قیمتی نداشت اما در اولین هفته از تابستان، شاهد افزایش نسبی قیمت آهن آلات به خصوص میلگرد به علت پایدار شدن تحریم ها در کشور، بودیم ولی طولی نکشید که روند صعودی نرخ ها دچار افت نسبی شدند و تا حدودی قیمت ها رو به روند نزولی پیش رفتند.

گزارش های نیمه هفته، حاکی از آن است که ثبات قیمتی مجددا به بازار آهن آلات بازگشته است و نرخ های هیچ گونه روند صعودی و یا نزولی نداشته اند.

قیمت دلار در روز گذشته، نسبتا بدون تغییر بوده و با نرخ ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان خرید و فروش شده است.

روز گذشته پس از کاهش قیمت میلگرد، مبادی فروش نرخ این محصول را ثابت اعلام کردند اما برخی از مراکز، میلگرد را با کاهش ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی قیمت به فروش رساندند.

در خصوص قیمت تیرآهن باید گفت که نرخ این محصول نیز ثابت اعلام شد و تنها برخی از نمونه های آن قیمتشان بین ۲۰ تا ۱۰۰ هزار تومان روند نزولی پیدا کرد.

قیمت قوطی آهنی، انواع پروفیل ها، ناودانی و سپری، انواع گالوانیزه و دیگر آهن آلات نیز به صورت ثابت بوده و تنها تعداد محدودی از آن ها با ۱۰۰ تومان کاهش قیمت روبرو شدند.

بررسی ها در خصوص روند معاملات در این بازار نشان می دهد که میزان خرید و فروش بالایی در بازار آهن آلات صورت نگرفته است و کارشناسان علت افت این معاملات را به کاهش نقدینگی و منتظر ماندن برای افزایش بیشتر روند نزولی قیمت ها نسبت دادند.

با توجه به توضیحات فوق، می توان نتیجه گرفت که با ثبات قیمتی که در اولین هفته از تابستان در بازار آهن آلات مشاهده شد، این امکان وجود دارد که تا آخر هفته افزایش یا کاهش خاصی در خصوص نرخ ها مشاهده نشود؛ اما باز هم میزان عرضه این محصولات در روزهای آتی، تعیین کننده روند بازار آهن آلات در هفته آینده خواهد بود.

از طریق سایت بنیامین که یکی از سایت های خبر رسانی معتبر در این زمینه است می توانید از جدید ترین خبرهای مربوط به بازار آهن آلات مطلع شوید.

چنانچه قصد خرید انواع آهن آلات را به صورت کلی و جزئی و با مناسب ترین قیمت دارید می توانید این محصولات را از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین به صورت حضوری و یا اینترنتی سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

شماره تلفن های موجود در صفحه از راه های ارتباطی با مرکز فروش آهن آلات بنیامین هستند که با شماره گیری آن ها می توانید با کادر فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین