سقوط قیمت میلگرد

میلگرد آجدار | فروشگاه آهن آلات بنیامین

در پی هدف بازارساز از قیمت کف بازار، نرخ شمش و آهن اسفنجی در روند صعودی قرار گرفت؛ اما با این اوصاف قیمت میلگرد در برخی از مراکز به کانال ۲۱ هزار تومانی سقوط کرد.

در روز گذشته قیمت روز آهن آلات زیاد بالا و پایین می شد که بیشتر مراکز قیمت ها را ثابت اعلام کردند و تعدادی از کالاهای فولادی با افزایش قیمت روبرو بودند و برخی دیگر هم کاهش قیمت را تجربه کردند؛ بازار ارز نیز هم در روز سه شنبه جو آرامی داشت و هر دلار در پایان روز با نرخ ۵۱ هزار و ۳۰۰ توامن به فروش رسید.

بررسی قیمت آهن و فولاد در ایران

در روز گذشته ثبات قیمت میلگرد همچنان ادامه داشت؛ اما کاهش ۵۰ تا ۱۰۰ تومانی قیمت این محصول در برخی از مراکز مشهود بود و قیمت میلگرد نیشابور با ۱۰۰ تومان کاهش به ۲۳ هزار و ۳۱۰ تومان رسید و کف قیمت میلگرد هم ۲۱ هزار تومان اعلام شد.

قیمت روز تیرآهن در چند مرکز حدود ۱۰ تا ۵۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد؛ اما قیمت تیرآهن اصفهان حدود ۱۰ تا ۵۰ هزار تومان افزایش یافت و انواع نبشی، ناودانی و سپری هم در غالب زیر مجموعه ها قیمت ثابتی داشتند و تنها قیمت نبشی ناب تبریز بود که ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش قیمت را تجربه کرد.

در روز سه شنبه قیمت ورق سیاه ثابت بود؛ اما قیمت ورق آهن فولاد مبارکه در بعضی از سایزها افزایش ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومانی را تجربه کرد و قیمت ورق سیاه اکسین هم بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان کاهش پیدا نمود.

 قیمت ورق گالوانیزه، ورق استیل، ورق رنگی، ورق شیروانی و انواع ورق های سرد هم ۳۰۰ تومان افزایش قیمت پیدا کردند و انواع پروفیل و لوله یز با همان نرخ قبلی به فروش رسیدند.

گزارش ها از معاملات بورس روز گذشته نشان می دهند که از ۲۲۲ هزار تن شمش بلوم حدود ۵۸ درصد آن با قیمت ۱۸ هزار و ۷۱۲ تومان به فروش رسید.

امروز هم حدود ۳۱۴ هزاز و ۸۱۳ تن کالای فولادی در بورس عرضه می شود که از این اندازه حدود ۲۴۷ هزار و ۹۴۴ تن آن میلگرد است که قیمت در نظر گرفته شده برای آن ۲۰ هزار و ۷۲۲ تومان می باشد.

نبشی نیز به اندازه ۲ هزار و ۸۱۶ تن با قیمت ۲۱ هزار و ۴۱۸ تومان عرضه می شود، ۲۰ هزار و ۶۹۰ تن تیرآهن با نرخ ۲۱ هزار و ۸۲۲ تومان به عرضه می رسد، ۳ هزار و ۵۶۳ تن ناودانی، ۳۵۰ تن ورق سرد و ۱۲ هزار و ۴۵۰ تن ورق گرم نیز در دسترس قرار می گیرد.

اگر تمایل به خرید آهن را دارید، مجموعه تامین تجهیزات ساختمانی بنیامین می تواند که بهترین محصولات فولادی را با نازل ترین قیمت و سطح کیفی بالا  در هر حجمی به صورت حضوری یا اینترنتی در اختیارتان قرار دهد؛ به جهت ارتباط با این فروشگاه برای دریافت قیمت آهن و خرید آهن آلات لازم است که با شماره تلفن های درج شده در زیر تماس حاصل نمایید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین