عبور بازار آهن از افزایش هیجانی

سازه های ساخته شده با انواع تیرآهن | فروشگاه آهن آلات بنیامین

اگر تمایل دارید از جدیدترین اخبار بازار آهن آلات امروز با خبر شوید به شما توصیه می کنیم که به خواندن محتوای جمع آوری شده زیر بپردازید.

در ابتدای هفته با افزایش نسبی قیمت دلار، بازار آهن آلات نیز با روند صعودی مواجه شدند که دلیل اصلی بالا رفتن قیمت ها مربوط به پایدار ماندن تحریم ها علیه ایران توسط امریکا بود.

اما گزارش های به دست آمده، نشان از آن می دهند که بالا رفتن قیمت ها در بازار آهن آلات پایدار نبوده اند و طولی نکشیده است که با کاهش نرخ ارز، مجددا افت پیدا کرده اند.

در خصوص قیمت ها باید گفت که در روز گذشته نرخ آهن روند ثابتی داشته و به غیر از افزایش نسبی قیمت میلگرد، سایر آهن آلات نرخشان ثابت بوده؛ همچنین بازار دلار نیز هیچ گونه نوسان قیمتی نداشته و نرخ دلار روی همان ۵۰ هزار تومان ثابت مانده و تنها ۲۰۰ تومان روند نزولی داشته است.

در خصوص افزایش ناگهانی قیمت میلگرد نیز می توان گفت که تمام نرخ های دیروز اصلاح شدند و حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کردند.

قیمت تیرآهن و نبشی نیز در این بازار مابین ۵۰ تا ۲۰۰ تومان کاهش یافته و نرخ پروفیل های تولید شده و ورق های سیاه هم با روند نزولی همین حدود قیمت ها روبرو شده اند.

گزارش های حاکی از بورس نیز در روز گذشته نشان می دهد که با افزایش نسبی قیمت دلار و میلگرد، تقاضا برای خرید محصولات نام برده حدود ۱۰ درصدی با کاهش روبرو بوده است و حالا با افت کردن قیمت ها باید منتظر مشاهده نحوه روند معاملات امروز در بازار بورس این کالاها باشیم.

از طریق سایت معتبر بنیامین می توانید آگاهی خود را نسبت به اخبارهای به روز بازار آهن آلات بالا ببرید.

فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین از مراکز معتبر عرضه انواع آهن آلات از جمله قالب فلزی و جک سقفی می باشد که محصولات خود را با مناسب ترین قیمت به صورت عمده و خرده در اختیار مصرف کنندگان و پیمانکاران قرار می دهد و خریدی به صرفه و رضایت بخش برای آنان فراهم می آورد.

اگر قصد خرید انواع آهن آلات را دارید می توانید از این فروشگاه به صورت حضوری یا اینترنتی محصول مدنظر را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین