علت افزایش نسبی قیمت میلگرد

اخبار مهم قیمت میلگرد و تیرآهن | فروشگاه آهن آلات بنیامین

مضمون این مقاله، آشنایی افراد با تازه ترین اخبارهای مربوط به بازار آهن آلات می باشد، اگر مایل هستید که در این زمینه به اطلاعات دقیق و به روز برسید لازم است که به مطالعه محتوای زیر بپردازید.

میلگرد یک نوع پروفیل بوده که از آهن و فولاد به تولید می رسد و نقش پر رنگ و بسزایی در صنعت ساخت و ساز کشور دارد؛ دیروز افرادی که مشغول به فعالیت در پروژه های عمرانی بوده اند با افزایش نسبی قیمت میلگرد در بازار آهن آلات روبرو شده اند.

طبق اخبار های قبلی گفته شد که  در فصل بهار با کاهش نرخ دلار، قیمت آهن و میلگرد نیز با روند نزولی مواجه بوده است اما در روز گذشته گزارش های به دست آمده حاکی از آن بوده که با بالا رفتن نسبی قیمت دلار و رد شدن آن از کانال ۴۰ هزار تومانی، نرخ میلگرد نیز با روند صعودی مواجه شده است و با قیمت ۲۶ هزار تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار داده شده است.

حال برای بیشتر افراد این سوال پیش آمده که دلیل اصلی افزایش قیمت میلگرد چه می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که مهم ترین و اصلی ترین علت افزایش نسبی قیمت میلگرد در روز گذشته، منوط به پایدار شدن تحریم ها توسط امریکا علیه کشور می باشد.

همچنین با توجه به سیاست های جدید دولت از دیگر عواملی که بر این افزایش قیمت اثر گذاشته است، بالا رفتن روند ساخت و ساز در کشور و افزایش میزان تقاضا برای خرید میلگرد می باشد که با بالا رفتن تقاضا به جهت خرید این محصول، نرخ آن نیز افزایش پیدا می کند.

طبق این توضیحات و با وجود محدودیت هایی در مصرف برق برای تابستان امسال، می توان نتیجه گرفت که قیمت میلگرد فعلا کاهش پیدا نمی کند و حتی ممکن است که با قیمتی بیش از ۲۶ هزار تومان به عرضه برسد.

فروشگاه بنیامین از سایت های اینترنتی خوش نام و با سابقه ای است که در زمینه اطلاع رسانی اخبارهای مربوط به بازار آهن آلات مشغول به فعالیت می باشد و شما می توانید جدید ترین خبرهای مربوطه را از طریق این سایت دریافت نمایید.

اگر قصد خرید میلگرد را به صورت عمده و خرده دارید می توانید آن را از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین با نرخی کمتر از قیمت بازار و با بهترین کیفیت خریداری نمایید.

این فروشگاه جهت رفاه حال مشتریان، امکان خرید میلگرد را به صورت آنلاین فراهم نموده است و خریداران گرامی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز فروش نام برده، میلگرد و دیگر آهن آلات را به صورت عمده و خرده در کمترین زمان سفارش دهند.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین