پیش بینی قیمت آهن تا پایان مهر

میلگرد | فروشگاه آهن آلات بنیامین

دیروز شمش بلوم عرضه شده در بورس کالا با استقبال چشمگیری همراه نبود و پیش بینی می شود که در روزهای آینده با روند نزولی قیمت آهن آلات مواجه باشیم؛ در روز دوشنبه قیمت آهن روند ثابتی داشت؛ اما باز هم در برخی از حوزه ها اصلاح قیمت ها مشهود بود.

بازار ارز روز دوشنبه روند نزولی را تجربه کرد و قیمت دلار روی مرز ۵۰ هزار تومان اصلاح شد و هر دلار در پایان دیروز با قیمت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رفت.

تحلیلی بر بازار آهن و فولاد

در روز دشنبه با توجه به بازگشت رکود به بازار قیمت میلگرد در بیشتر مراکز ثابت اعلام شد؛ اما تعدادی از کارخانه ها قیمت این محصول را حدود ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومان کاهش دادند به این صورت که میلگرد میانه با ۱۵۰ تومان کاهش به ۲۳ هزار و ۵۰۰ رسید و میلگرد نیشابور هم با همان قیمت ۲۳ هزار و ۸۶۰ تومان در دسترس افراد قرار گرفت.

قیمت میلگرد آجدار

میلگرد فولاد زاگرس میلگرد ابر کوه میلگرد امیر کبیر میلگرد فایکو
۲۳.۷۰۰ ۲۳.۴۰۰ ۲۳.۸۰۰ ۲۳.۷۰۰

در روز گذشته قیمت تیرآهن هم در بیشتر مبادی ثابت اعلام شد؛ اما قیمت تیرآهن اصفهان در برخی از ضخامت ها ۱۰ تا ۵۰ هزار تومان در هر شاخه کاهش یافت؛ همچنین ورق آهن فولاد مبارکه و ورق آهن گیلان نیز ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش قیمت را تجربه کردند و ورق های رنگی، گالوانیزه، روغنی و سایر ورق های سرد هم با کاهش ۴۰۰ تومانی قیمت همراه بودند.

دیروز روند کاهشی قیمت قوطی آهن و نواع پروفیل متوقف شد و تنها تعدادی از کارخانه ها قیمت این محصولات را بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان اصلاح کردند و نرخ پروفیل نیکان هم ۵۰۰ تومان کاهش یافت و این محصول با قیمت ۳۶ هزار تومان به بازار عرضه گشت.

انواع نبشی، ناودانی، سپری و انواع لوله نیز در روز گذشته قیمت ثابتی داشتند و فقط قیمت نبشی نستا حدود ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کرد.

گزارش های به دست آمده از بورس بیانگر این هستند که از ۲۳۸ هزار و ۶۵۰ تن شمش بلوم عرضه شده تنها ۱۰۴ هزار و ۴۰۵ تن آن با قیمت ۱۹ هزار و ۱۱۵ تومان به فروش رفت که ۱.۲ دصد از قیمت این محصول کاسته شده؛ ورق گرم عرضه شده روز دوشنبه با قیمت ۲۶ هزار و ۱۸۸ تومان کاملا به فروش رفت و از ۱۶۰۰ تن ورق گالوانیزه جی هم حدود ۴۰۰ هزار و ۶۰ تن آن به فروش رسید؛ همچنین حدود ۴۰ درصد از ورق سرد B هم با کل تختال SM به عرضه رسیده هم در دسترس عموم قرار گرفتند.

چنانچه با این اوضاع به وجود آمده قصد خرید آهن را دارید و به دنبال یک مرکز معتبر هستید که با قیمتی منصف آهن آلات مدنظر را از آن خرید کنید، پیشنهاد ما به شما این است که از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین به طور حضوری یا آنلاین اقدام به خرید آهن آلات نمایید.

به جهت ارتباط با فروشگاه نام برده و دریافت قیمت از این مرکز لازم است که از خطوط ارتباطی درج شده در زیر کمک بگیرید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین