اثر خرید شمش آزاد بر بازار آهن

شمش آهن | فروشگاه آهن آلات بنیامین

با خواندن مقاله جمع آوری شده زیر می توانید از جدیدترین اخبار مربوط به بازار آهن آلات مطلع شوید.

گزارش های به دست آمده از بازار آهن و فولاد نشان می دهد که اوضاع قیمتی و تقاضا در این بازار هنوز مانند روال قبل بوده و به طور جزئی نرخ ها با نوسان همراه بوده است.

در خصوص قیمت ارز در روز گذشته می توان گفت که قیمت دلار با کاهش جزئی در اواسط روز همراه بود و با قیمت ۴۸ هزار و ۲۵۰ تومان مبادله شد اما در پایان روز با افزایش جزئی نرخ دلار بر روی قیمت ۴۸ هزار و ۳۵۰ تومان بسته شد.

با کاهش قیمت آهن آلات، در روز گذشته قیمت میلگرد نیز در تعداد کثیری از مراکز فروش حدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش یافت ولی برخی شرکت ها نیز هیچ تغییری در قیمت این محصول اعمال نکردند.

قیمت روز گذشته تیرآهن همچنان ثابت و بدون تغییر بود اما تیرآهن ذوبی اصفهان همچنان قیمتش در روند نزولی قرار داشت و هر شاخه آن حدود ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومان کاهش نرخ پیدا کرد.

نرخ انواع نبشی، ناودانی و سپری نیز با تغییرات جزئی همراه بود و قیمت این محصولات حدود ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش یافت و چند مرکز تولیدی هم تغییری در قیمت محصولات نام برده اعمال نکردند.

قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه در روز یکشنبه در برخی از سایزها حدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش یافت و اکثر کارخانه ها هم هیچ تغییری در نرخ این محصول اعمال نکردند و سایر ورق ها نیز قیمت ثابت و بدون تغییری داشتند.

در روز یکشنبه قیمت انواع پروفیل ثابت بود و تنها قیمت پروفیل نیکان حدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کرد و انواع لوله نیز با نرخی ثابت و بدون تغییر به فروش رسیدند.

گزارش های به دست آمده از بورس نشان می دهد که حدود نیمی از عرضه های دیروز به معامله رسیدند و امروز نیز ۳۸۸ هزار و ۶۳۰ تن محصول فولادی به بورس عرضه می گردد که ۱۶۰ هزار و ۲۳۰ تن آن به شمش اختصاص دارد و قیمت در نظر گرفته شده برای آن ۱۸ هزار و ۶۹۹ تومان است که حجم و نرخ این محصول حدود ۷ درصد کاهش یافته.

خرید شمش بلوم که تنها از طریق سامانه امکان پذیر بود، آزاد شد و این آزادسازی احتمال دارد که به افزایش قیمت ها منجر شود و مانع از کاهش بیشتر نرخ ها گردد.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید که معاملات امروز شمش چگونه خواهد بود و آیا نرخ این محصول روی همان ۲۰ هزار تومان ثابت می ماند یا نه.

با این شرایط حاکم بر بازار اگر قصد خرید انواع محصولات فولادی و آهن آلات، تجهیزات ساختمانی و قالب فلزی بتن را دارید، می توانید آن ها را در حجم محدود به صورت حضوری یا اینترنتی از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین با بهترین کیفیت و بدون واسطه خریداری کنید.

از طریق شماره تلفن های مشخص شده در صفحه می توانید با کارشناسان این فروشگاه جهت دریافت قیمت و مشاوره ارتباط برقرار کنید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین