استمرار ثبات قیمت آهن و میلگرد

انواع میلگرد | فروشگاه آهن آلات بنیامین

گزارش های به دست آمده حاکی از آن است که روند ثابت و نزولی قیمت آهن آلات همچنان تداوم دارد و رکود عمیقی بر بازار سایه انداخته و معاملات تقریبا متوقف گردیده است.

اگر تمایل دارید که اخبارهای بیشتری در خصوص قیمت ها در بازار آهن آلات دریافت کنید، به شما پیشنهاد می دهیم که حتما به مطالعه محتوای جمع آوری شده زیر بپردازید.

در خصوص قیمت آهن آلات در روز گذشته می توان گفت که نرخ این محصولات در بسیاری از مراکز ثابت و در برخی از کارخانه ها کاهشی بود.

بازار ارز نیز کاهش جزئی قیمت را دیروز تجربه کرد و دلار که در کانال ۴۸ و ۴۹ هزار تومانی قرار داشت، در پایان روز با قیمت ۴۸ هزار و ۹۵۰ تومان مبادله شد.

با ثبات قیمت در اکثر مراکز و کاهش جزئی قیمت آهن آلات در برخی از شرکت ها، نرخ میلگرد که عمدتا ثابت بود در روز گذشته حدود ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کرد و در بازه قیمتی بین ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۲۴ هزار تومان معامله شد.

قیمت تیرآهن در کارخانه ذوب آهن اصفهان و فولاد یزد بین ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد و در اکثر مبادی نیز نرخ این محصول هیچ تغییری نکرد و مانند همان روال قبل بود.

نرخ انواع نبشی، ناودانی و سپری هم در مبادی فروش ثابت بود و تنها نبشی، قیمتش حول ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش یافت.

در روز گذشته قیمت انواع ورق های سرد و گرم بدون تغییر بود و تنها ورق سیاه اکسین حدود ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش قیمت را تجربه کرد؛ نرخ انواع لوله نیز هیچ تغییری نداشت و با همان قیمت های قبل معامله شد.

در روز یک شنبه، قیمت انواع پروفیل ثابت و بدون تغییر بود و فقط برخی از مبادی به دنبال کاهش قیمت آهن آلات، نرخ این محصول را حدود ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومان کمتر کردند.

مطابق با آمار قیمت فولاد صادراتی منطقه CIS ، همچنان کاهش قیمت ها ادامه دارد؛ به این صورت که هفته گذشته نرخ بیلت این منطقه برای هر تن ۴۳۹ دلار بود که کاهش ۲/۱ ددرصدی داشته است.

همچنین قیمت شمش فولادی برای هر تن ۴۵۹ دلار تخمین زده شد که حدود یک درصد نسبت به نرخ قبلی کاهش قیمت داشته است؛ نرخ اسلب که حدود ۴۴۰ دلار برآورد شد نشان می دهد که این محصول نیز مانند سایر آهن آلات قیمتش کاهش بوده و حدود ۶/۰ درصد با افت نرخ مواجه شده است.

با توجه به قیمت های مذکور می توان دریافت که در پی رامپینگ روسیه، قیمت این محصولات به ضعیف ترین حالت ممکن رسیده که در هفته گذشته شدت این افت ها در روند نزولی قرار گرفته است.

روز یکشنبه در بورس کالا ۲۱ هزار تن محصول فولادی عرضه شد که ۲۰ هزار تن آن برای آهن اسفنجی بود که ابن محصول با قیمت ۱۲ هزار و ۲۸۲ تومان به معامله رسید.

همچنین در روز گذشته حدود ۱۰۰۰ تن ورق سرد به بورس عرضه شد که با قیمت ۳۱ هزار و ۲۱۲ تومان تماما به ثبت رسید.

امروز نیز حدود ۲۵۰ هزار و ۳۱۰ تنم محصول فولادی به بورس کالا عرضه می گردد که ۸۶ هزار و ۳۱۰ تن آن شمش بلوم است که این حجم این کالا حدود ۱۶ درصد افزایش داشته و با توجه به قیمت ۱۸ هزار و ۸۴۵ تومانی که برای آن در نظر گرفته شد، نرخ شمش بلوم نسبت به آخرین عرضه ۵/۰ درصد افزایش یافته است.

بهترین فروشگاه خرید آهن آلات

آهن الات را می توان از مراکز فروش زیادی در سراسر کشور خریداری نمود و یکی از بهترین مجموعه هایی که در زمینه فروش و عرضه این محصولات مشغول به کار است، فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین نام دارد.

فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین انواع محصولات فولادی و حتی خرید سولجر و خرید اسکافلد را در حجم عمده و خرده، بدون واسطه و با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مصرف کنندگان به صورت حضوری یا اینترنتی قرار می دهد.

در صورت خرید از این فروشگاه می توانید به آدرس زیر یا سایت اینترنتی تامین تجهیزات ساختمان بنیامین مراجعه کنید و محصول مدنظر را در کوتاه ترین زمان سفارش دهید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین