اسپیسر چیست و انواع آن

مدل های اسپیسر | فروشگاه آهن آلات بنیامین

امروزه بسیاری از مردم به دنبال بررسی انواع اسپیسرها هستند. برای خرید این محصولات از همین وب سایت ما اقدام نمایید.

مشاهده لیست قیمت اسپیسر

اسپیسر چیست و چه کاربردی دارد؟

شما نیز به دنبال بررسی انواع اسپیسر هستید؟ می دانید که اصلی ترین مزیت استفاده از تجهیزات یاد شده کدام است؟

امروزه بسیاری از افراد به دنبال بررسی انواع اسپیسر هستند. چرا که از این طریق می خواهند بهترین مدل اسپیسرها را تهیه و خریداری کنند. اسپیسر به معنای فاصله نگهدار و فاصله گذار می باشد. این تجهیزات در مدل ها و اندازه های گوناگونی طراحی می شوند. همچنین امروزه برای ایجاد پوشش میلگردی از اسپیسرهای یاد شده استفاده می کنند. فراموش نشود که تجهیزات یاد شده از کاربرد بسیار گسترده ای نیز برخوردار هستند. بنابراین در حین خرید تجهیزات مذکور توجه و دقت بالایی را داشته باشید. همچنین شرکت های بسیار متعددی در زمینه تولید اسپیسرهای مقاوم و باکیفیت در حال فعالیت هستند. شما می توانید مقاوم ترین این محصولات را از همین وب سایت پیش روی خود تهیه و خریداری نمایید.

استفاده از اسپیسرها می توانید سرعت مربوط به ساخت و سازها را افزایش دهد. امروزه در بسیاری از پروژه های عمرانی و ساختمانی می توانید شاهد استفاده از اسپیسرهای مذکور شوید. شما نیز برای بالا بردن کیفیت ساخت و ساز مدنظرتان از تجهیزات یاد شده استفاده کنید. اسپیسر میان دو میلگرد واقع می شود و شما می توانید فرایند بتن ریزی را به راحتی انجام دهید. همچنین این محصولات در مدل های متفاوتی نیز تولید و عرضه می شوند. اصلی ترین وظیفه ی اسپیسرها به وجود آوردن فاصله میان بتن و میلگرد است. پیمانکاران برای پوشش دادن بتن نمی توانند از قطعاتی مانند چوب یا سنگ استفاده کنند. بنابراین اسپیسرها می توانند نقش و کارایی فوق العاده ای را داشته باشند. شما نیز بعد از بررسی انواع و قیمت مربوط به این محصولات بهترین انواع اسپیسر را تهیه و خریداری کنید. در ادامه مقاله نیز با ما همراه باشید تا در مورد مدل های مختلف اسپیسرها اطلاعات مفیدی را کسب نمایید.

اسپیسر چیست | فروشگاه آهن آلات بنیامین
اسپیسر چیست | فروشگاه آهن آلات بنیامین

مدل های مختلف اسپیسر بر اساس کاربرد

انواع اسپیسر و کاربرد مربوط به آنها را می توانید از همین وب سایت پیش روی خود مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که اسپیسرها بر اساس جنس و کاربردی که دارند به انواع متفاوتی دسته بندی می شوند. در این بخش از مقاله می خواهیم اسپیسرها را بر اساس کاربرد آنها معرفی کنیم. مهمترین مدل های اسپیسرها بر اساس کاربردی که دارند عبارتند از:

–         اسپیسرهای هارد فیکس: یکی از بهترین انواع اسپیسر را اسپیسرهای هارد فیکس شکل داده اند. این مدل از تجهیزات جزو اسپیسرهای افقی یا کفی می باشند. شما می توانید برای فونداسیون های نواری و گسترده از این محصولات استفاده کنید. همچنین این تجهیزات مناسب برای میلگردهایی می باشند که قطر آنها حداقل ۱۴ میلیمتر است.

–         اسپیسرهای کیج فیکس: در بررسی انواع اسپیسر می توان اسپیسرهای کیج فیکس را مورد مشاهده قرار داد. این مدل از اسپیسرها را می توان در سازه های دریایی، قالب های بالا رونده و شبکه های آرماتور مورد استفاده قرار داد. همچنین تجهیزات یاد شده بر روی خاموت ها نصب می شوند و فاصله ی لازم را ایجاد می کنند. این مدل از اسپیسرها جزو اسپیسرهای عمودی هستند و از فروش بالایی نیز برخوردار هستند.

–         اسپیسرهای فلت بار: یکی از بهترین انواع و مدل های اسپیسر را اسپیسرهای فلت بار شکل داده است. این تجهیزات مناسب برای سطوح نرم می باشند. برای فاصله گذاری در میلگردهای ۸ تا شانزده میلی متری می توانید از این مدل اسپیسرها استفاده نمایید. همچنین اسپیسرهای فلت بار جزو اسپیسرهای افقی هستند.

انواع اسپیسر | فروشگاه آهن آلات بنیامین
انواع اسپیسر | فروشگاه آهن آلات بنیامین

انواع اسپیسرها بر اساس جنس

اگر شما نیز به دنبال بررسی انواع اسپیسر هستید، می توانید این محصولات را بر اساس جنسی که دارند کنکاش نمایید. مهمترین و اصلی ترین مدل های اسپیسر بر اساس جنسی که دارند عبارتند از:

–         اسپیسرهای پلاستیکی: یکی از بهترین انواع اسپیسرها را مدل های پلاستیکی آنها شکل داده است. این مدل از تجهیزات بسیار ارزان تر از اسپیسرهای فلزی و بتنی هستند. این مدل از اسپیسرها یک سری از معایبی را به خود اختصاص داده اند. مهمترین معایب مربوط به اسپیسرهای پلاستیکی عبارتند از: نداشتن سخت بالا – عدم چسبندگی خوب – پایین بودن ضریب حرارتی

–         اسپیسرهای فلزی: در فهرست مربوط به انواع اسپیسر می توان اسپیسرهای فلزی را مورد مشاهده قرار داد. این مدل از اسپیسرها سختی بسیار بالایی را دارند. همچنین این تجهیزات معمولا به شکل مفتول یا میلگرد خم شده مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت مربوط به اسپیسرهای یاد شده بسیار بالا می باشد. البته فراموش نکنید که این تجهیزات از عمر مفید بالایی برخوردار هستند.

–         اسپیسرهای بتنی: یکی از باکیفیت ترین انواع اسپیسرهای موجود در بازار را مدل های بتنی آن شکل داده است. این مدل از اسپیسرها سختی بالاتری را نسبت به اسپیسرهای پلاستیکی دارند. همچنین مقاومت فشاری مربوط به اسپیسرهای بتنی بسیار بالا می باشد. شما می توانید با کیفیت ترین انواع این محصولات را از همین وب سایت ما خریداری نمایید.

مزایای استفاده از تجهیزات یاد شده

حال که با بهترین انواع اسپیسرها از نزدیک آشنا شدید می توانید با خیال آسوده این محصولات را خریداری کنید. فراموش نشود که استفاده از اسپیسر های مختلف می تواند مزایای زیادی را به دنبال داشته باشد. مهمترین مزایای استفاده از بهترین انواع اسپیسرها عبارتند از: مقاوم بودن در برابر خوردگی و رطوبت – مقاوم بودن در برابر شرایط مختلف آب و هوایی – استفاده ی بسیار راحت از اسپیسرهای یاد شده – قیمت مناسب اسپیسرها- اسپیسرها تنوع بسیار بالایی را دارند – اسپیسرها مناسب برای ساخت و سازهای مختلف هستند.

مدل های اسپیسر | فروشگاه آهن آلات بنیامین
مدل های اسپیسر | فروشگاه آهن آلات بنیامین

راهنمای خرید و قیمت مربوط به فاصله گذارها

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با انواع اسپیسرها از همین وب سایت پیش روی خود اقدام نمایید. وب سایت ما سعی دارد تا بهترین مدل های مربوط به اسپیسرها را عرضه کند. خریداران می توانند با توجه قدرت خرید خود، باکیفیت ترین مدل این تجهیزات را تهیه نمایند. همچنین می توانید برای بررسی قیمت انواع اسپیسرها نیز با مسئولان فروش ما در ارتباط باشید. فراموش نشود که شما می توانید ارزان ترین انواع این تجهیزات را از همین سایت سفارش دهید. البته در حین خرید اسپیسرهای مورد نیاز خود نیز به قطر میلگردهای ساخت و ساز تان توجه نمایید. چرا که از این طریق می توانید بهترین مدل اسپیسرها را خریداری و مورد استفاده قرار دهید.

لیست قیمت اسپیسر

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین