انتظار کاهش بیشتر قیمت ها

کاهش قیمت قالب بتن | فروشگاه آهن آلات بنیامین

معاملات بازار آهن آلات و تقاضای مصرفی نیز همچنان در روند رکود و ثبات قرار دارد و متقاضیان در انتظار کاهش بیشتر قیمت ها در این بازار هستند؛ در صورتی که تمایل دارید از اخبار جدید امروز مربوط به بازار آهن آلات مطلع شوید، حتما محتوای زیر را تا انتها مطالعه کنید.

با نزدیک شدن به پایان هفته، ثبات قیمت آهن آلات هنوز ادامه دارد و قیمت آهن کیلویی در اغلب مبادی فروش ثابت بوده است، معاملات بازار و تقاضای مصرفی همچنان در ضعیف ترین حالت ممکن قرار داشته و متقاضیان به امید کاهش بیشتر قیمت ها دست از خرید کشیده اند.

روز چهارشنبه قیمت میلگرد مابین ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۲۴ هزار تومان بود و اغلب مبادی با  این که نرخ میلگرد را بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان کاهش دادند اما با این حال باز هم تقاضا برای خرید این محصول در پایین ترین حد ممکن قرار داشت.

در روز گذشته نرخ تیرآهن در اکثر مراکز فروش در حدود ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد و چند کارخانه هم هیچ تغییری را بر روی قیمت محصول نام برده اعمال نکردند؛ نرخ انواع نبشی، سپری و ناودانی نیز ثابت اعلام شد و هیچ نوسانی در قیمت آن ها صورت نگرفت.

انواع ورق های سرد و گرم اعم از ورق گالوانیزه، ورق رنگی و ورق روغنی قیمتشان در تمام مبادی فروش ثابت بود و تنها قیمت ورق سیاه بعضی از شرکت ها حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان کاهش یافت.

نرخ پروفیل و انواع لوله نیز در روز گذشته بدون تغییر بود و محصولات نام برده با همان قیمت قبل به بازار عرضه شدند و به فروش رسیدند.

بررسی های بورس کالا در روز گذشته نشان می دهد که معاملات میلگرد و تقاضا همچنان بسیار ضعیف و در پایین ترین میزان ممکن بود و تنها ۳۲ درصد میلگرد به عرضه رسید و این درصد از تقاضا هم روی نرخ پایه بود.

گزارش های انتشار یافته از انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران حاکی از آن است که در ماه های خرداد و اردیبهشت مجموع صادرات آهن آلات حدود ۳۴ درصد کاهش یافته و معاملات فولاد نیز با ۱۳ درصد کاهش در روند نزولی قرار گرفته است؛ اما آهن اسفنجی با افزایش ۲ درصدی صادرات همراه بوده.

با اوضاعی که فقط برای مصرف کننده مناسب است اگر قصد خرید انواع آهن آلات را با بهترین قیمت دارید می توانید هر یک از این محصولات را در حجم عمده و خرده از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین به طور حضوری یا اینترنتی سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین