تحرک جزئی تقاضا با حمایت بازارساز

ساخت قالب بتن | فروشگاه آهن آلات بنیامین

تحرک جزئی تقاضا در بازار آهن آلات با حمایت بازارساز، موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت؛ در صورت دریافت خبرهای بیشتر می توانید به خواندن محتوای زیر تا انتها ادامه دهید.

در روز گذشته همچنان قیمت آهن آلات در روند کاهش قرار داشت و شمار زیادی از مراکز هن هیچ تغییری در نرخ این محصولات اعمال نکردند و با همان قیمت قبل به معامله پرداختند.

بازار ارز روز گذشته نوسان جزئی را مشاهده کرد به این صورت که در اواسط روز که نرخ دلار در کانال ۴۹ هزار تومانی قرار داشت، در پایان روز قیمت هر دلار به ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان رسید و با این قیمت معامله شد.

در روز دوشنبه قیمت روز میلگرد ثابت بود؛ ولی اکثر مبادی نرخ این محصول را حدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش دادند و میلگرد با کف قیمتی بین ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان تا ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان در بازار به معامله رسید.

قیمت تیرآهن روز گذشته نیز در اغلب مبادی فروش به صورت ثابت و بدون تغییر بود؛ اما تعدادی از کارخانه ها نرخ این محصول را در هر شاخه حدود ۱۰ تا ۵۰ هزار تومان کاهش دادند و برخی دیگر از تیرآهن ها مانند تیرآهن لایه بین ۵۰ تا ۸۰ هزار تومان افت قیمت را تجربه کردند.

نرخ انواع نبشی، ناودانی و سپری نیز در روز گذشته ثابت و بدون تغییر بود؛ قیمت انواع لوله ها نیز هیچ گونه تغییری نداشتند؛ قیمت انواع پروفیل نیز متعاقبا ثابت اعلام شد و تنها پروفیل نیکان بود که ۱۰۰ تومان کاهش قیمت را تجربه کرد.

در خصوص نرخ ورق سیاه در روز گذشته می توان گفت که  قیمت این محصول تیز ثابت بود و تنها ورق آهن فولاد مبارکه بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان در روند نزولی قیمت قرار گرفت و انواع ورق های گالوانیزه، رنگی و شیروانی نیز حدود ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان کاهش قیمت را تجربه کردند.

همانطور که در خبرهای قبل گفته شد، دیروز حدود ۱۳۹ هزار تن شمش بلوم که به بورس کالا عرضه شد که ۹۳ درصد آن با قیمت ۱۹ هزار و ۵۱۶ تومان به فروش رسید که نرخ آن مطابق آخرین عرضه ۴۶/۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

آن طور که از شرایط بورس کالا و روند معاملات انتظار می رود، به دنبال تلاش بازارساز به جهت خارج شدن از بازار رکود و حمایت از شرکت ها با آزاد شدن شمش، نتیجه آن در معاملات بورس هفته پیش و دیروز مشاهده شد که به نوعی به رقابت در عرضه های اعتباری ختم یافت.

از این رو اگر چه تقاضای مصرفی زیادی هنوز در بازار مشاهده نمی شود و رکود عمیقی سایه بر بازار انداخته است؛ اما با حمایت های بازارساز می بینیم که تحرکات جزئی از طرف تقاضای سرمایه ای شکل گرفته که کاملا منطقی بوده اما در حال حاضر بر اساس معیارهای بازار، انتظار هیجان برای خرید وجود ندارد.

با وجود این تفاسیر و شرایط موجود در بازار، در صورتی که قصد خرید انواع آهن آلات را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت دارید می توانید آن ها را در حجم عمده و خرده از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین به صورت حضوری یا اینترنتی خریداری نمایید.

علاوه بر سایت و آدرس درج شده، شماره تلفن های موجود از دیگر راه های ارتباطی با فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین هستند.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین