قیمت میلگرد در کانال ۲۲ هزار تومانی

میلگرد آجدار | فروشگاه آهن آلات بنیامین

در صورتی که تمایل دارید راجع به قیمت روز میلگرد و سایر آهن آلات مطلع شوید، حتما به خواندن مقاله زیر تا انتها بپردازید.

با کاهش نسبی قیمت ها در هفته پایانی تیرماه، قیمت میلگرد وارد کانال ۲۲ هزار تومانی شد و در اکثر مبادی فروش با قیمت ۲۳ هزار تومان به فروش رسید.

در پایان هفته بازار ارز نیز با نوسانات جزئی همراه بود به طوری که در روز پنجشنبه هر دلار در ابتدای روز با قیمت ۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان مبادله شد و در پایان همان روز افزایش نسبی پیدا کرد د با نرخ ۴۸ هزار و ۶۵۰ تومان به فروش رسید.

در روز پنجشنبه قیمت میلگرد در بازار داخلی مابین ۲۳ هزار تومان تا ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان بود و نرخ میلگرد نورد کرمان وارد کانال ۲۲ هزار تومانی شد.

در همان روز قیپت میلگرد در بسیاری از مراکز فروش ثابت و بدون تغییر بود اما تعدادی از مبادی هم نرخ این محصول را حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان کاهش دادند.

قیمت میلگرد ۱۶ نیز که در اوایل تیر ماه ۲۵ هزار و ۶۰۰ تومان بود با کاهش نسبی در کانال ۲۴ هزار تومانی قرار گرفت و معامله شد.

نرخ انواع پروفیل و گالوانیزه نیز در اغلب مبادی به صورت ثابت و بدون تغییر بود و تنها پروفیل نیکان که در ابتدای تیرماه قیمت ۳۵ هزار تومانی داشت، وارد کانال ۳۳ هزار تومانی شد و با این قیمت به فروش رسید.

نرخ انواع لوله نیز به صورت ثابت و بدون تغییر بود؛ انواع ورق های سرد و گرم نیز هیچ نوسان قیمتی نداشتند.

قیمت نبشی و ناودانی هم در پایان هفته گذشته ثابت و بدون تغییر بودند و تنها تعداد معدودی از مراکز قیمت این محصولات را ۱۰۰ تومان کاهش دادند.

قیمت ناودانی نیز که در اوایل ماه تیر ۲۷ هزار و ۵۵۰ تومان بود در پایان هفته گذشته کاهش پیدا کرد و با نرخ ۲۴ هزار و ۶۷۰ تومان به فروش رسید.

گزارش های بورس نشان می دهد که امروز حدود ۸۹۸ هزار و ۲۷۷ تن محصول فولادی به بورس عرضه می گردد که ۱۱۰ هزار و ۶۸۰ تن آن مختص شمش بلوم است و قیمت که برای این محصول در نظر گرفته شده ۲۱ هزار و ۲۸۹ تومان می باشد و گفتنی است که حجم شمش امروز حدود ۱۶ و نیم درصد افزایش پیدا کرده و قیمت آن نیز حدود ۴ درصد با کاهش مواجه شده است.

با کاهش ۱۰۰۰ تومانی قیمت شمش بلوم نسبت به نرخ آهن اسفنجی، شمش بلوم ۶۴ درصد افزایش فروش داشته در حالی که در اوایل تیرماه این نسبت ما بین ۶۱ الی ۶۲ درصد بود.

گزارش های به دست آمده نشان از کاهش قیمت ها می دهد و این شرایط در بازار آهن آلات با این که برای تولید کنندگان اصلا خوب نیست اما برای مصرف کنندگان شرایط مناسبی برای خرید است.

در صورتی که قصد خرید انواع آهن آلات را دارید می توانید این محصولات را به طور عمده یا خرده، بدون واسطه و با بهترین کیفیت و قیمت از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین