پیش بینی افزایش قیمت ها درست بود!

شورای عالی کار | فروشگاه آهن آلات بنیامین

قیمت قالب فلزی بتن در قرن جدید افزایش یافت.

طبق پیش بینی های انجام شده و مطابق سال های گذشته، با توجه به تصمیم افزایش حداقل حقوق و مزایای کارکنان، کارمندان و کارگران، هزینه های تولید افزایش و در نتیجه قیمت خدمات و محصولات افزایش یافت.

دلیل این افزایش قیمت ها چیست؟

مطابق گزارش ایمنا:

براساس تصمیم شورای عالی کار حداقل دستمزد کارگران در سال آینده با افزایش ۵۷.۴ درصدی به شش میلیون و ۴۳۳ هزار تومان برای خانواده ۳.۳ نفری رسید.

همچنین حداقل دریافتی ماهانه کارگران با دو فرزند به ۶ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۷۰۰ و حداقل دریافتی ماهانه کارگران با یک فرزند به ۶ میلیون و ۳۰۷ هزار و ۷۲۵ تومان رسید.

دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹، ۳۹ درصد افزایش یافت؛ به گونه‌ای که حداقل دستمزد ماهانه از یک میلیون و ۸۳۵ به دو میلیون و ۶۵۵ هزار تومان و حداقل دستمزد روزانه ۶۱ هزار به ۸۸ هزار تومان رسید.

افزایش قیمت قالب بتن | فروشگاه آهن آلات بنیامین
افزایش قیمت قالب بتن | فروشگاه آهن آلات بنیامین

با توجه به مصوبه شورای عالی کار، طبیعتا با افزایش هزینه های کارگری، هزینه های تولید محصول نهایی نیز افزایش پیدا می کند و از همین رو شرکت ها و مجموعه های تولیدی برای جبران افزایش هزینه های تولید دست به افزایش قیمت ها می زنند. ممکن است این نوسان قیمت ها مانند هر سال تا اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه نیز ادامه پیدا کند.

فروشگاه اینترنتی آهن آلات بنیامین با توجه به تجربیات سالیان گذشته و پیش بینی های انجام شده، به مشتریان قبلی خود هشدار افزایش قیمت ها را داد و همچنین به تمامی افرادی که سفارش خود را در اسفند ماه ثبت کردند، اخطار افزایش قیمت ها و نهایی کردن سفارشات را داد و بسیاری از مشتریان ما، از این افزایش قیمت ها عبور کردند.

خرسندیم در سال ۱۴۰۰ در کنار شما بودیم و در آخرین لحظات سال هم تلاش کردیم تا بهترین قیمت را به مشتریان خود ارائه کنیم. اولین عیدی سال ۱۴۰۰ فروشگاه بنیامین به مشتریان خود، هشدار افزایش قیمت ها بود که باعث صرفه جویی در هزینه های کارفرمایان عزیز بود. امسال هم مطابق سال ۱۴۰۰ مجموعه بنیامین با تمام انگیزه و توان خود در راستای سود مشتریان خود تلاش می کند تا همانند گذشته نامی نیکو از خود به جای گذارد.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین