کاهش قیمت قالب بتن با تورم ۴۵%

کاهش قیمت قالب بتن | فروشگاه آهن آلات بنیامین

کاهش قیمت قالب بتن در قالب بنیامین با وجود تورم ۴۵ درصدی تولید

به گزارش خبرگزاری ایلنا:

تغییرات میانگین شاخص کل قیمت تولیدکننده در چهار فصل منتهی به فصل تابستان ١۴٠٠ (تورم سالانه) به ۴۵,١ درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در فصل قبل (۴٢.٠) ٣.١ واحد درصد افزایش نشان می­ دهد.

مرکز آمار ایران اعلام کرد تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش­های خدمات کل کشور نسبت به فصل قبل (تورم فصلی) در فصل تابستان ١۴٠٠ به ١١,١ درصد رسیده است که در مقــایسه با همین اطلاع در فصل قبل (١١.٢) ٠.١ واحــــد درصد کاهش داشته است. کمتـــرین تورم فصلــی به ترتیب مربوط به بخش­های” آب­رسانی، مدیریت پسماند، فاضلاب و فعـــالیت­های تصفیه” (٣.٠ درصد) و “اطلاعات و ارتباطات” (۴.٢ درصد) می­باشد. بیشترین تورم فصلی نیز به ترتیب مربوط به “فعالیت‌های مربوط به سلامت انسان و مددکاری اجتماعی” (١٧.٨) و “فعالیت­های خدماتی مربوط به تأمین جا و غذا” (١۶.٣ درصد) است.

تورم نقطه به نقطه

تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش­های خدمات کل کشور نسبت به فصل مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) در فصل تابستان ١۴٠٠ به ۴٧,٨ درصد رسیــد که در مقایسه با همیــن اطلاع در فصل قبل (۴٨.٧) ٠.٩ واحـــد درصد کاهش داشته است. به عبــــارتی، میــانگین قیمت دریافتی توسط ارائه­ دهندگان خدمات به ازای تولید خدماتشان در داخل کشور، در فصل تابستان ١۴٠٠  نسبت به فصل تابستان ١٣٩٩،  ۴٧.٨ درصد افزایش دارد. در بخش‌های خدمات کمترین نرخ به ترتیب مربوط به بخش “اطلاعات و ارتباطات” (٢٣.۵ درصد) و “فعالیت‌های املاک و مستغلات” (٢۴.٨) و بیشترین نرخ به ترتیب مربوط به بخش “فعالیت ­های خدماتی مربوط به تأمین جا و غذا ” (٨٧.١ درصد) و ” فعالیت‌های اداری و خدمات پشتیبانی” (٧٧.١) می‌باشد.

آمار جدید گویای این است که تولیدکنندگان بیش تر از هر روز دیگری تحت فشار هستند و افزایش قیمت ها امری طبیعی است. با متوجه به شرایط موجود افزایش قیمت محصولات تولیدی تنها راه ماندگاری در بازار و حفظ خط تولید است که این کار به ضرر مشتریان و در نتیجه کاهش فروش می شود. قالب بنیامین نیز به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ قالب بتن و جک سقفی متحمل فشار های وارده بر اثر تورم ۴۵ درصدی شده است. سخت تر شدن تولید با وجود حفظ کیفیت بالای تولیدات و خرید مواد اولیه و ورقه های فولادی درجه یک امری است که برای بنیامین علیخانی بسیار با اهمیت است و همیشه به آن پایبند است.

قالب فلزی بتن خاص | فروشگاه آهن آلات بنیامین
قالب فلزی بتن خاص | فروشگاه آهن آلات بنیامین

تورم سالانه

تغییرات میانگین شاخص کل قیمت تولیدکننده بخش‌های خدمات در چهار فصل منتهی به فصل تابستان ١۴٠٠ (تورم سالانه) به ۴۵,١ درصد رسید که نسبت به همین اطلاع در فصل قبل (۴٢.٠) ٣.١ واحد درصد افزایش نشان می­ دهد. در فصل مورد بررسی، در میان بخش‌های خدمات در کشور، کمترین تورم سالانه مربوط به بخش “آب­رسانی، مدیریت پسماند، فاضلاب و فعالیت­های تصفیه ” (١٢.٧ درصد) و بیشترین آن مربوط به بخش “فعالیت­ های خدماتی مربوط به تأمین جا و غذا  (٧۶.٢ درصد) است.

کاهش قیمت در قالب بنیامین

با وجود تورم ۴۵ درصدی و همه سختی های تولید، بازار ساکن و نامعلوم این روزها و تمامی دغدغه های تولیدکنندگان. گروه تولیدی قالب بنیامین به دلیل حفظ مشتریان خود و احترام به حقوق مشتریان قیمت های خود را با حفظ کیفیت کاهش داد. از ۱ آبان ماه تمامی قیمت ها به طور میانگین ۷ درصد کاهش قیمت داشته اند. بر خلاف دیگر تولیدی ها افزایش تولید قالب فلزی بتن و جک سقفی و کاهش قیمت در مجموعه قالب بنیامین علیخانی به صورت جدی پیگیری می شود تا مشتریان بتوانند مانند گذشته خرید خوب و با کیفیتی داشته باشند. با خیال راحت با ما تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت کنید زیرا با خرید مواد اولیه درجه یک، مثل گذشته کیفیت بالا را با کمترین قیمت ممکن به شما ارائه می کنیم. همچنان مانند گذشته می گوییم:

کیفیت، به ضمانت قالب بنیامین

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین