کنترل کاهش قیمت آهن

کاربرد ورق st37 | فروشگاه آهن آلات بنیامین

کنترل کاهش قیمت آهن، مضمون محتوای جمع آوری شده زیر است؛  در صورتی که مایل هستید راجع به این موضوع و اخبارهای جدید مربوط به بازار آهن آلات آگاهی پیدا کنید، حتما به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

آزاد شدن خرید شمش در بازار، توقف روند نزولی قیمت آهن آلات را به دنبال دارد و می توان گفت که در روز دوشنبه حجم تقاضای این محصول نسبت به روزهای گذشته کمی افزایش پیدا کرد اما قیمت آهن آلات با این که در چند کارخانه افزایشی بودند، اغلب مراکز نیز تغییری در نرخ ها اعمال نکردند.

بررسی اوضاع بازار آهن

در روز گذشته قیمت روز آهن آلات در اکثر مبادی فروش ثابت اعلام شد؛ اما در برخی از شرکت ها نوسان قیمت مشهود بود به طوری که تعدادی از مراکز قیمت آهن آلات را افزایش و برخی از مبادی نرخ این محصولات را کاهش دادند.

در خصوص بازار ارز روز گذشته می توان گفت که قیمت ها در این بازار روند افزایشی داشته به طوری که با کاهش نرخ دلار و وارد شدن آن به کانال ۴۷ هزار تومانی، اواسط روز گذشته نرخ دلار روند صعودی پیدا کرد و در پایان روز هم با قیمت ۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان مبادله شد.

در روز دوشنبه قیمت میلگرد در اکثر مبادی فروش به صورت ثابت بود ولی کارخانه هایی که نوسان قیمت داشتند حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان نرخ این محصول را افزایش دادند و برخی از مبادی نیز قیمت میلگرد را مابین ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش دادند و نرخ کف میلگرد در روز گذشته حول ۲۲۵۰۰ تا ۲۳۵۰۰ تومان قرار گرفت.

قیمت تیرآهن نیز در اکثر مبادی ثابت و بدون تغییر بود و تیرآهن ذوبی مانند روال قبل حدود ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومان با کاهش قیمت روبرو شد و نرخ انواع نبشی، ناودانی و سپری هم بدون هیچ تغییری به فروش رسیدند.

انواع پروفیل در روز گذشته با قیمت ثابتی به فروش رسیدند اما برخی از شرکت ها قیمت این محصول را حدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش دادند و انواع لوله هم بدون هیچ نوسانی در نرخ مبادله شدند.

در روز دوشنبه قیمت ورق آهنی در اکثر شرکت ها ثابت بود و تنها ورق سیاه مبارکه در برخی از سایزها حول ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان کاهش قیمت داشت و دیگر ورق ها هم هیچ تغییراتی در نرخشان صورت نگرفت.

گزارش های به دست آمده از بورس کالا نشانگر این است که در روز دوشنبه محصولات عرضه شده تقاضای نسبتا بالایی داشتند و به نظر می رسد که این استقبال مربوط به آزادسازی شمش بلوم و جلوگیری از کاهش بیشتر قیمت ها است؛ به طوری که برای ۱۱۹ هزار تن شمش تقاضای دو برابری ثبت شد و حجم معاملات حدود ۸۹ درصد برآورد شد و قیمت این محصول ۱۹ هزار و ۲۳۵ تومان بود که کاهش ۴۷/۰ درصدی داشت.

با توجه به این شرایط می توان گفت که هنوز هم تقاضای قابل توجهی در این بازار مشاهده نمی شود و به اصطلاح بازار در شوک کاهش قیمت قرار دارد؛ ولی با توجه به حمایت ها و اوضاع پیش آمده به نظر می رسد که افرادی که در انتظار کاهش بیشتر قیمت ها هستند در این شرایط برای خرید اقدام کنند و پیش بینی می شود که در روزهای آینده بازار آهن رونق بگیرد.

در صورتی که تمایل به خرید آهن آلات و دریافت آهن ها در سریع ترین زمان ممکن را دارید می توانید این محصولات را در حجم نامحدود به صورت عمده یا خرده از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین به طور حضوری و آنلاین و بدون واسطه خریداری نمایید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین