اصلاح قیمت قوطی پروفیل

اخبار مهم قیمت میلگرد و تیرآهن | فروشگاه آهن آلات بنیامین

در خصوص روند بازار آهن در روز شنبه می توان گفت که روند خطی و آرام بود؛ ولی قیمت آهن آلات در بیشتر مراکز تولیدی هم اصلاح شد و هم افت پیدا کرد؛ نرخ دلار نیز همچنان در روند نزولی قرار داشت و از کانال ۵۱ هزارتومان وارد کانال ۵۰ هزارتومانی شد و در پایان روز هم با قیمت ۵۰ هزار و ۹۵۰ تومان به فروش رفت.

نوسانات بازار آهن و فولاد

قیمت میلگرد آجدار در بیشتر مراکز تولیدی در روز گذشته ثابت بود؛ و بیشتر مبادی هم نرخ این محصول را بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان کاهش دادند؛ قیمت میلگرد امیرکبیر با ۲۰۰ تومان کاهش ۲۳ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شد و میلگرد ۱۶ اصفهان هم با ۱۵۰ تومان کاهش به کیلویی ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

میلگرد فولاد زاگرس میلگرد میانه میلگرد نیشابور میلگرد آناهیتا گیلان
۲۳.۸۰۰ ۲۳.۷۰۰ ۲۳.۹۶۰ ۲۵.۰۰۰

قیمت میلگرد

تیرآهن نیز در روز گذشته قیمت ثابتی داشت و تنها تیرآهن اصفهان در برخی سایزها ۱۰ تا ۵۰ هزارتومان کاهش پیدا کرد.

ورق سیاه مبارکه و اکسین در بعضی از سایزها بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان اصلاح شدند با این که سایر مراکز تولیدی قیمت ورق آهن را ثابت اعلام کردند و ورق های رنگی، روغنی و گالوانیزه هم نرخ ثابتی داشتند.

در روز شنبه انواع پروفیل نیز بین ۲۰۰ تا ۸۰۰ تومان قیمتشان اصلاح شد و انواع لوله هم به همین روال بین ۲۰۰ تا ۸۰۰ با اصلاح قیمت روبرو بودند.

قیمت پروفیل ۲ میل

پروفیل نیکان پروفیل اصفهان پروفیل صدرا پروفیل تهران
۳۸.۲۰۰ ۳۸.۵۰۰ ۳۷.۲۰۰ ۳۸.۲۰۰

در روز شنبه انواع نبشی، ناودانی و سپری نیز ۲۰۰ تا ۴۰۰ تومان قیمتشان اصلاح شد و بیشتر مبادی هم قیمت های این محصولات را ثابت نگه داشتند؛ می توان گفت که دیروز بیشتر محصولات قیمت کاهش داشتند و پروفیل هم با اصلاح قیمت همراه بود.

گزارش ها از معاملات بورس دیروز بیانگر این هستند که آهن اسفنجی با تقاضای خوبی همراه بود و برای ۹۴ هزار تن محصول عرضه شده ۱.۸ برابر تقاضا به ثبت رسید.

از ۳۱ هزار و ۲۴۰ تن شمش بلوم حدود ۹ هزار و ۷۰۰ تن آن با قیمت ۱۹ هزار و ۵۲۵ تومان به فروش رفت که شش درصد کاهش قیمت داشته؛ همچنین از ۵ هزار و ۱۵۰ تن تیرآهن عرضه شده تمام آن با کیلویی ۲۵ هزار و ۳۳۶ تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت.

امروز نیز حدود ۲۰ هزار تن آهن اسفنجی بریکت عرضه می شود با قیمت ۱۳ هزار و ۸۳۶ تومان که نرخ این محصول در مقایسه با آخرین عرضه ۱.۴ درصد افزایش داشته است.

اگر قصد خرید انواع آهن آلات را دارید، به شما توصیه می کنیم که محصولات مدنظر را از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین سفارش دهید؛ این مرکز فروش با حذف واسطه ها انواع محصولات آهنی را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به طور حضوری یا اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می دهد؛ اگر مجاب شده اید که خرید خود را در این مجموعه به ثبت برسانید، کافیست که با شماره تلفن های زیر در ارتباط باشید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین