زیان فولادسازان با سرکوب قیمت آهن

ورق فولادی غرب | فروشگاه آهن آلات بنیامین

اولین ماه از تابستان با وضعیت بد بازار آهن آلات رو به اتمام است و اگر این روند ادامه داشته باشد به ضرر و زیان و تعطیلی مراکز تولیدی منجر خواهد شد.

در صورتی که متمایل به دریافت جدیدترین اخبار مربوط به بازار آهن آلات هستید، حتما به مطالعه محتوای زیر بپردازید.

در روز گذشته قیمت آهن به صورت کیلویی همچنان ثابت بود و در روند نزولی قرار داشت به طوری که اکثر مراکز، قیمت این محصول را بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومان کاهش دادند و تقاضا هم برای خرید این کالا مانند روال قبل در پایین ترین حد ممکن بود.

در روز دوشنبه بازار ارز با افزایش نسبی قیمت روبرو شد و نرخ دلار در اوایل روز که ۴۸ هزار تومان بود وارد کانال ۴۹ هزار تومانی شد و در پایان هم با قیمت ۴۹ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

دیروز، قیمت روز میلگرد در اکثر مراکز فروش بین ۵۰ تا ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کرد ولی تعدادی از مبادی هم هیچ تغییری در قیمت های این محصول اعمال نکردند.

قیمت تیرآهن در روز گذشته ثابت بود و تنها تیرآهن ظفر بناب در هر شاخه ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت و انواع ناودانی و سپری نیز بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ تومان قیمتشان کاهش پیدا کرد.

در روز گذشته، قیمت قوطی آهنی، انواع پروفیل و انواع لوله به صورت ثابت و بدون تغییر بود.

ورق سیاه در اکثر کارخانه ها هیچ تغییر قیمتی نداشت و فقط ورق سیاه مبارکه حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان با افزایش نرخ مواجه شد؛ ورق گالوانیزه، رنگی و شیروانی نیز بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان نرخشان کاهش پیدا کرد و در روند نزولی قرار گرفت.

طبق گزارش های به دست آمده، بازار آهن آلات اوضاع خوبی ندارد و خراب است و تقاضای سرمایه ای در این بازار به صفر رسیده و تقاضای مصرفی هم در ضعیف ترین حالت ممکن قرار دارد و خرید فقط در ضروری ترین شرایط صورت می گیرد و مصرف کننده منتظر کاهش بیشتر نرخ ها است.

در شرایط فعلی، کلیه محصولات فولادی در اکثر مراکز فروش قیمتشان کاهش یافته و با افت تقاضای قابل توجهی روبرو هستند.

اولین ماه از فصل تابستان در شرایطی به پایان می رسد که از آهن فروشان، بدترین ماه برای فروش آهن بود و ضرر و زیان زیادی برای تولید کنندگان به همراه داشت و اگر این روند ادامه داشته باشد به تعطیلی کارخانجات منجر خواهد شد.

فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین در زمینه فروش انواع محصولات آهنی به طور کاملا حرفه ای فعالیت دارد و کالاهای خود را بدون واسطه با نازل ترین قیمت به صورت حضوری یا اینترنتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و خریدی رضایت بخش را برای آنان رقم می زند.

در صورت خرید آهن آلات از این مجموعه می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید یا با شماره تلفن های در نظر گرفته شده در صفحه تماس حاصل نمایید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین