آرامش بازار آهن

آهن آلات | فروشگاه آهن آلات بنیامین

با توجه به پارامترهایی مانند عدم وجود نقدینگی در بازار، بازار فولاد نا به سامان چین، رکود در بازار مسکن و فروکش التهابات بازارهای مالی فعلا هیجانات بازار از بین رفته و آرامش و ثبات به بازار بازگشته است.

در روز گذشته قیمت آهن آلات ثابت اعلام شد؛ اما قیمت ها در برخی از مراکز اصلاح گشت؛ بازار ارز نیز کمی اصلاح شد و دلار که در کانال ۵۲ هزار تومانی  قرار گرفته بود از این مرز کمی عقب نشینی کرد و به نیمه های کانال ۵۱ هزار تومانی رسید و در پایان روز هم با نرخ ۵۱ هزار و ۴۵۰ تومان به فروش رسید.

میلگرد در روز گذشته در چند کارخانه قیمت ثابتی داشت؛ اما چند مرکز نرخ این محصول را حدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ کاهش دادند و اصلاح کردند به طوری که قیمت میلگرد ۱۴ اصفهان با ۳۵۰ تومان کاهش به ۲۵ هزار و ۴۵۰ رسید و میلگرد نیشابور هم با ۲۰۰ تومان کاهش با قیمت ۲۴ هزار و ۲۱۰ تومان در دسترس افراد قرار گرفت.

در روز چهارشنبه تیرآهن نیز قیمت ثابتی داشت؛ اما تیرآهن های اصفهان و کرمانشاه در برخی از ضخامت ها ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کردند و تیرآهن ظفر بناب هم افزایش ۳۰ تا ۵۰ هزار تومانی قیمت را به همراه داشت.انواع نبشی، ناودانی، ناودانی و سپری نیز در روز گذشته قیمت ثابتی داشتند؛ اما نبشی آریان و فولاد حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ تومان از قیمتشان کاسته شد.

در روز گذشته قیمت ورق سیاه نوسانات متعددی را تجربه کرد به طوری که ورق آهن توسط برخی از مراکز ثابت اعلام شد؛ اما ورق سیاه مبارکه و کاویان حدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش قیمت داشتند و برخی از ضخامت های این محصولات هم ۵۰۰ تومان به قیمتشان افزوده شد.

انواع ورق های سرد، گالوانیزه، رنگی و روغنی هم بدون هیچ تغییری در قیمت به عرضه رسیدند و اکثر پروفیل ها و لوله هاهم قیمت ثابتی داشتند.

گزارش های به دست آمده از بورس نشان می دهند که در روز چهارشنبه ۱۳۹ هزار و ۷۴۶ تن میلگرد عرضه شد که ۵۲ هزار ۹۱۹ تن آن معادل ۳۷ درصد با قیمت ۲۱ هزار و ۷۴۶ تومان به فروش رسید؛ همچنین ۷۳ درصد تیرآهن با قیمت ۲۲ هزار و ۵۶۳ تومان، ۲ هزار و ۲۶ تن نبشی با قیمت ۲۲ هزار و ۶۹۷ تومان نیز به عرضه رسیدند و ۷۵ درصد از ناودانی عرضه شده هم به فروش رفت.

در این باره باید گفت که روند معاملات چندان مناسب نیست؛ اما نمی توان گفت که استقبال ضعیف بوده و درخواست ها نسبت به یک ماه گذشته اوضاع بهتری داشتند.

فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین یکی از مرجح ترین مراکز در زمینه فروش و عرضه انواع آهن آلات می باشد که با حذف واسطه ها انواع محصولات فولادی را با نازل ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و خریدی رضایت بخش را برای آنان فراهم می آورد.

اگر راغب هستید که آهن آلات مورد مصرفی خود را از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین خرید کنید، می توانید که سفارش خود را از طریق سایت اینترنتی این فروشگاه ثبت کنید یا به صورت حضوری به آدرس زیر مراجعه نمایید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین