اصلاح قیمت آهن ادامه دارد

خرید قالب فلزی بتن | فروشگاه آهن آلات بنیامین

اصلاح قیمت انواع آهن همچنان در اکثر مبادی فروش ادامه دارد و این در حالی است که دلار در روز سه شنبه روند صعودی به خود گرفت.

در روز گذشته هنوز هم اصلاح قیمت آهن آلات تداوم داشت و بیشتر مراکز هم تمام محصولات خود را بدون هیچ تغییری در نرخ به عرضه رساندند.

بازار ارز که از روز شنبه در مسیر اصلاح پا گذاشت در روز سه شنبه روند صعودی به خود گرفت به طوری که قیمت هر دلار در پایان روز گذشته ۷۰۰ تومان افزایش پیدا کرد و روی مزر ۵۱ هزار تومان بسته شد و به نظر می آید که این افزایش نرخ دلار مربوط به اخبار سیاسی و منطقه ای کشور باشد.

تحلیل قیمت آهن

در روز گذشته قیمت میلگرد آجدار در بیشتر مراکز تولیدی ثابت اعلام گشت؛ اما کاهش ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی قیمت در برخی مبادی مشهود بود و کف قیمت میلگرد دیروز هم بین ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان تخمین زده شد؛ قیمت میلگرد آناهیتا در روز گذشته با ۳۰۰ تومان کاهش به ۲۴ هزار و ۷۰۰ رسید و قیمت میلگرد امیر کبیر هم ثابت اعلام شد.

در روز گذشته تیرآهن نیز قیمت ثابتی داشت؛ اما تیرآهن ذوب آهن اصفهان در برخی از ضخامت ها ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان از قیمتش کاسته شد؛ انواع نبشی، ناودانی و سپری هم نرخشان ثابت اعلام گشت و تنها نبشی نستا بود که ۲۰۰ تومان کاهش ثیمت را تجربه کرد.

در روز سه شنبه ورق سیاه فولاد مبارکه و ورق سیاه گیلان قیمتشان بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ تومان اصلاح شد؛ اما سایز مراکز قیمت این محصولات را تغییر ندادند؛ ورق های گالوانیزه و رنگی هم در بیشتر مراکز تولیدی قیمتشان ۲۰۰ تا ۷۰۰ تومان کاهش پیدا کرد و نرخ ورق رنگی هم ثابت بود.

در روز گذشته انواع پروفیل نیز با کاهش ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی قیمت همراه بودند و انواع لوله هم به همین شکل ۲۰۰ تا ۷۰۰ تومان از قیمتشان کاسته شد.

گزارش های بورس نشان می دهند که معاملات روز گذشته چندان قابل توجه نبوده و از ۱۶۶ هزار ۴۰۰ تن محصول فولادی عرضه شده تنها ۱۴۷ هزار تن آن مورد معامله قرار گرفته است و از ۱۴۰ هزار تن آهن اسفنجی هم کل آن با قیمت ۱۳ هزار و ۱۲۵ تومان به فروش رسید.

امروز ۲۷۰ هزار و ۷۴۰ تن محصول عرضه می شود که ۲۲۸ هزار تن آن میلگرد آجدار با قیمت ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان می باشد و ۳ هزار و ۷۰۰ تن ناودانی، ۴ هزار و ۴۳۶ تن نبشی، ۱۵ هزار و ۱۶۰ تن تیرآهن و ۱۹ هزار و ۳۰۰ تن هم ورق گرم عرضه می گردد.

اگر تمایل به خرید انواع آهن آلات را با قیمتی منصف دارید، فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین یکی از معتبرترین مراکز عرضه انواع آهن آلات است که شما می توانید انواع آهن را به طور حضوری یا اینترنتی از این فروشگاه تهیه کنید؛ به جهت خرید آهن آلات از فروشگاه بنیامین لازم است که به آدرس زیر مراجعه نمایید یا از طریق سایت سفارش خود را به ثبت برسانید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین