بازار آهن زیر بار رکود

مزایای داربست مدولار | فروشگاه آهن آلات بنیامین

در مقاله زیر خبرهای به روز بازار آهن آلات گردآوری شده است، در صورت تمایل به دریافت اخبار جدید می توانید به مطالعه محتوای زیر بپردازید.

در روز گذشته بازار آهن آلات اوضاع آرامی داشت و قیمت ها در اکثر مبادی فروش بدون تغییر بود و هیچ تقاضای چشمگیری هم در این بازار مشاهده نشد.

قیمت آهن در روز گذشته در اکثر مراکز فروش به صورت ثابت و بدون تغییر بود و اغلب مبادی نیز به طور جزئی به کاهش نرخ ها پرداختند؛ قیمت دلار دیروز تغییر قابل توجهی نداشت و در همان کانال ۵۰ هزار تومانی با مبلغ ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

میلگرد که در روزهای گذشته با افزایش جزئی نرخ روبرو بود، دیروز مبادی فروش قیمت این محصول را ثابت اعلام کردند و تنها شماری از مراکز تولیدی مابین ۵۰ تا ۲۰۰ تومان نرخ میلگرد را کاهش دادند.

تیرآهن در روز گذشته با نرخ ثابتی در اغلب مراکز به فروش رسید و فقط تیرآهن ذوب آهن در برخی از ضخامت ها مابین ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت و نرخ انواع ناودانی و نبشی نیز عمدتا بدون تغییر بود و فقط چند کارخانه قیمت این محصولات را ۱۰۰ تومان کاهش دادند.

اغلب پروفیل ها به غیر از پروفیل پایا با همان نرخ قبلی معامله شدند و پروفیل پایا با کاهش ۱۰۰ تومانی قیمت در برخی از مبادی مواجه شد.

ورق گالوانیزه، ورق روغنی و ورق شیروانی نیز در روز گذشته به همان روال قبل بدون هیچ تغییر قیمتی عرضه شدند و تنها نرخ ورق آهن ما بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان کاهش یافت.

مطابق توضیحات فوق، در روز گذشته بازار آهن آلات در کل آرام بود و مثل همیشه در رکود به سر می برد؛ می توان نتیجه گرفت که اوضاع برای خرید آهن آلات برای متقاضیان مناسب بود اما تقاضای چندانی به جهت خرید این محصولات مشاهده نشد.

فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین یکی از بهترین مجموعه های فروش است که در زمینه عرضه انواع آهن آلات به صورت عمده و خرده مشغول به فعالیت می باشد، چنانچه قصد خرید انواع آهن آلات را با بهترین قیمت و بدون واسطه دارید می توانید از طریق شماره تلفن های مشخص شده در صفحه از طریق فروشگاه نام برده اقدام به سفارش محصول نمایید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین