تداوم کاهش قیمت روز آهن

ورق فولادی غرب | فروشگاه آهن آلات بنیامین

برای دریافت اخبارهای جدید و به روز بازار آهن آلات با ما همراه باشید و مقاله تدوین شده زیر را تا انتها مطالعه نمایید.

در روز شنبه شاهد افزایش جزئی قیمت دلار و به همراه آن افزایش نسبی قیمت آهن آلات در برخی از مراکز فروش بودیم اما اکثر شرکت ها نیز همچنان محصولات خود را بدون هیچ تغییری در قیمت به عرضه رساندند و همچنان تقاضا برای خرید آهن آلات به حد قابل توجهی پایین بود.

بازار ارز که در پایان هفته گذشته که در روند صعودی قیمت قرار گرفته بود، دیروز با کاهش جزئی نرخ همراه بود و وارد کانال ۴۹ هزار تومانی شد و با نرخ ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رسید و از ابتدای روز یکشنبه نیز مسیر نزولی را در پیش گرفت.

بازار آهن آلات نوسان چندانی مشاهده نکرد و بیشتر قیمت ها بدون تغییر بود به طوری که نرخ میلگرد در روز گذشته در اغلب مبادی ثابت بود ولی برخی از مراکز تولیدی مابین ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان نرخ محصول نام برده را افزایش دادند و میلگرد با قیمت ۲۴۰۰۰ تا ۲۴۵۰۰ تومان به فروش رسید و در یک هفته اخیر و طبق قیمت متوسط میلگرد که ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان بود، ۱۴۰ تومان با کاهش قیمت مواجه شد.

قیمت تیرآهن شاخه ای هم در اکثر شرکت ها ثابت بود اما برخی از ضخامت های این محصول افزایش ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی داشتند و نرخ انواع لوله نیز بدون هیچ تغییری در روز گذشته ثابت اعلام شدند.

نبشی، ناودانی و سپری نیز در برخی از کارخانه ها بدون هیچ گونه تغییری در قیمت مبادله شدند اما در برخی از شرکت ها، محصولات نام برده با کاهش ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی قیمت همراه بودند.

نرخ روز گذشته قوطی آهن و پروفیل نیز به صورت ثابت بود و فقط برخی از پروفیل ها در بعضی از سایزها با کاهش ۲۰۰ تومانی قیمت همراه بودند.

قیمت انواع ورق سرد در روز شنبه با کاهش ۵۰۰ تومانی همراه بودند و فقط ورق رنگی هیچ تغییر قیمتی نداشت و ورق سیاه نیز در چندین مرکز تولیدی نرخ ثابتی داشت و تنها ورق سیاه فولاد مبارکه با افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت روبرو شد و ورق سیاه اکسین نیز بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ تومان کاهش قیمت داشت.

همان طور که می دانید، افت تقاضای سرمایه ای در هفته های اخیر در بازار آهن آلات به طرز چشمگیری مشهود است و تقاضای خرید این محصولات با توجه به فصل ساخت و ساز به پایین ترین حد ممکن رسیده است و به نظر می رسد که فعالان بازار با این شرایط به دنبال بازار صادرات این محصولات و خالی کردن انبارهای خود هستند.

قیمت آهن آلات در روزهای اخیر طوری بوده که برای مصرف کنندگان بهترین زمان برای خرید می باشد و اگر قصد خرید انواع آهن آلات را در حجم عمده و خرده با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دارید می توانید از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام به خرید نمایید و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین