رکود، گریبان گیر بازار آهن

اسکافلد چکشی | فروشگاه آهن آلات بنیامین

روز سه شنبه قیمت قوطی پروفیل و ورق نازک مطابق با بالا رفتن قیمت دلار افزایش یافتند در حالی که تمام محصولات فولادی در بیشتر مراکز قیمت ثابتی داشتند؛ به عبارت دیگر بازار دچار رکود فرسایشی شده که دلیل آن نبود تقاضا و کاهش ساخت و ساز می باشد.

بازار آهن و فولاد در روز گذشته روند ثابتی داشت و همان طور که گفتیم با یک رکود فرسایشی نشات گرفته از کمبود تقاضا و کاهش ساخت و سازها همراه بود.

بازار ارز دیروز روند افزایشی داشت به صورتی که نرخ دلار با کمی افزایش از مرز ۵۰ هزار تومان رد شد؛ اما در پایان روز مجددا به کانال ۵۰ هزار تومانی عقب گرد کرد و با قیمت ۵۰ هزار و ۷۵۰ تومان مبادله شد.

بررسی نوسانات قیمت آهن

در روز گذشته قیمت میلگرد آجدار کاهشی بود؛ اما بیشتر کارخانه ها این محصول را بدو تغییری در قیمت به عرضه رساندند و کف قیمت میلگرد بین ۵۰ تا ۲۰۰ تومان کاهش در محدوده ۲۲ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شد.

تیراهن نیز در روز دوشنبه قیمت ثابتی داشت؛ ولی تیراهن ذوب آهن اصفهان در بعضی از ضخامت ها ۱۰ تا ۵۰ هزار تومان در هر شاخه افزایش پیدا کرد.

قیمت ورق نازک و قیمت پروفیل همان طور که در ابتدای مطلب گفتیم با افزایش نرخ دلار کمی بالا رفت به این صورت که قیمت انواع پروفیل ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرد و ورق دو میل هم با کمی افزایش به بازه قیمتی ۳۸ تا ۳۸ هزار و ۳۰۰ تومان رسید و انواع لوله نیز بدون هیچ تغییری در قیمت در دسترس مشتریان قرار گرفتند.

در روز دوشنبه انواع ورق های سرد، گالوانیزه، رنگی و روغنی قیمت ثابتی داشتند، قیمت انواع نبشی، ناودانی و سپری هم ثابت اعلام شد و تنها دو نبشی ناب تبریز و نستا بودند که حدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان از قیمتشان کاسته شد.

گزارش های به دست آمده از بورس دیروز نشان می دهند که ۵۰ درصد شمش به عرضه رسیده که معادل ۹۰ هزار و ۴۵ تن می شود با قیمت کیلویی ۱۸ هزار و ۶۲۷ تومان به فروش رفت.

اگر تمایل به خرید آهن دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که انواع محصولات مدنظر را از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین خریداری نمایید؛ فروشگاه بنیامین یکی از معتبرترین مراکز فروش در زمینه عرضه انواع آهن آلات است که می کوشد با حذف واسطه ها و دلالان بهترین کالاها را با نازل ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد و رضایت آنان را جلب کند.

به جهت خرید آهن آلات از فروشگاه بنیامین لازم است که به آدرس زیر مراجعه کنید؛ این مجموعه به جهت رفاه حال خریداران گرامی امکان خرید آنلاین آهن را برای مصرف کنندگان نیز فراهم نموده است و شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی این مجموعه خرید خود را در کوتاه ترین زمان به ثبت برسانید و کالاهای مربوطه را در محل تحویل بگیرید.

جهت دریافت قیمت آهن از فروشگاه بنیامین می توانید با شماره تلفن های زیر در ارتباط باشید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین