فروکش التهابات جزئی قیمت میلگرد

تفاوت های موجود بین میلگرد ساده و آجدار | فروشگاه آهن آلات بنیامین

در صورتی که می خواهید از جدیدترین اخبار مربوط به بازار آهن آلات در اولین روز هفته آگاه شوید، لازم است که کمی از وقت خود را اختصاص به خواندن محتوای خبری زیر دهید.

مطابق گزارش ها، بعد از نمایان شدن التهابات افزایشی که در بازار آهن و فولاد داخلی در هفته گذشته رخ داد، در هفته سوم مرداد ماه نرخ روز آهن آلات در اغلب مبادی ثابت اعلام شد؛ ولی در برخی از مراکز افزایش نرخ این محصولات نیز مشاهده می شد.

بازار ارز نیز در روز گذشته با روند کاهشی همراه بود به این صورت که دلار از کانال ۵۹ هزار تومانی عقب نشینی کرد و مجددا وارد کانال ۴۹ هزار تومانی شد و در پایان روز گذشته هم با نرخ ۴۹ هزار و ۵۵۰ تومان مبادله شد.

قیمت میلگرد روز گذشته در اکثر مبادی فروش ثابت اعلام شد؛ اما برخی از کارخانه ها نرخ این محصول را حول ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان افزایش دادند و کف قیمت این محصول بین ۲۲۷۰۰ تا ۲۴۵۰۰ تومان قرار گرفت که بیانگر افزایش ۲۸۰ تومانی این محصول در یک هفته اخیر بود.

در روز شنبه قیمت تیرآهن ثابت و بدون تغییر بود و تنها تیرآهن اصفهان در هر شاخه حدود ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

در خصوص نرخ ورق ها می توان گفت که ورق سیاه اکسین ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان کاهش قیمت را تجربه کرد؛ اما در برخی از مراکز هیچ گونه تغییر قیمتی نداشت؛ انواع ورق روغنی، رنگی، استیل و گالوانیزه هم نرخشان ثابت و بدون تغییر بود؛ انواع نبشی، ناودانی و سپری نیز هیچ نوسان قیمتی را تجربه نکردند و تنها چند کارخانه نرخ این محصولات را بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان افزایش دادند و در برخی از مراکز هم ثابت بودند.

قیمت پروفیل نیز در روز گذشته ثابت و بدون تغییر بود و تنها پروفیل های پایا و نیکان بودند که مابین ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان قیمتشان افزایش پیدا کرد.

مطابق با افزایش ۴۰۰ تومانی کف قیمت میلگرد در بورس کالای این هفته، در بازار آزاد نیز با حمایت بازارساز، میلگرد نیز به اندازه همان ۴۰۰ تومان میل به افزایش دارد که این روند صعودی در برخی از مبادی مشاهده می شود و آن چه به نظر می رسد این است که تقاضای چشمگیری مشهود نیست.

اگر چه تقاضا ضعیف گزارش می شود؛ اما صدق امر این است که خرید میلگرد با قیمت ۲۳ هزار تومان برای متقاضی سرمایه ای هنوز هم به صرفه بوده ولی با محدودیت سفته بازی و اوضاع وضعیت فروش، تقاضای سرمایه ای یا نقد نیست یا این که خریدار فعلا ضرورتی برای تهیه محصول نمی بیند.

همان طور که در گزارش روز گذشته برایتان بیان کردیم، افزایش قیمت آهن در چند روز گذشته از اقدامات حمایت بورس کالا، آزاد شدن خرید lc و رشد شاخص قیمت معاملاتی شمش بلوم در بورس سرچشمه می گیرد؛ اما با این اوصاف توصیه می شود در این شرایط در حد نیاز خود آهن آلات خریداری کنید و در این ناپایداری حاکم بر بازار سرمایه خود را در بارهای زمان دارد حبس ننمایید.

امیدواریم که مطالعه این محتوا برایتان مفید واقع شده باشد و توانسته باشید که به خوبی از جدیدترین اخبار آهن آلات مطلع شده باشید؛ چنانچه قصد خرید انواع آهن آلات را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت دارید می توانید با شماره تلفن های موجود در صفحه تماس بگیرید و محصولات خود را در حجم عمده و خرده از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین سفارش دهید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین