کاهش قیمت آهن و میلگرد

تولید میلگرد | فروشگاه آهن آلات بنیامین

در روز گذشته تقریبا تمام مراکز بازار فولاد در آرامش کامل به سر می بردند و با توجه به قیمت کف میلگرد آهن احتمال کاهش بیشتر قیمت ها به حداقل می رسد و ممکن است که نرخ ها در بلند مدت ثابت بمانند تا محرک تازه ای مانند رشد قیمت دلار عاملی برای تحریک بازار آهن باشد.

در روز سه شنبه قیمت آهن آلات در تمام مراکز ثابت بود؛ دلار نوسان چندانی نداشت و در پایان روز با قیمت ۵۰ هزار و ۷۵۰ تومان به معامله رسید.

بررسی نوسانات بازار آهن

در روز سه شنبه قیمت میلگرد آجدار در بیشتر مراکز ثابت بود؛ اما کاهش ۵۰ تا ۳۰۰ تومانی قیمت این محصول در برخی از مبادی مشاهده می شد؛ کف قیمت میلگرد در کانال ۲۳ هزار تومانی قرار داشت و قیمت آن بین ۲۲.۸۰۰ تا ۲۵۰۰۰ تومان قرار دارد که در مقایسه با هفته گذشته ۳۰۰ تومان کاهشی بوده است؛ قیمت میلگرد ۲۰ اصفهان با ۵۰ تومان کاهش به ۲۴ هزار و ۹۰۰ رسید و میلگرد نیشابور هم با همان نرخ قبل ۲۳ هزار و ۶۶۰ تومان در دسترس قرار گرفت.

تیرآهن در اکثر کارخانه ها حدود ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان از قیمتش کاسته شد و قیمت تیرآهن اهواز هم ثابت بود.

ورق آهن دیروز در غالب مراکز رند ثابتی داشت؛ اما ورق سیاه فولاد مبارکه ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و انواع ورق های رنگی، روغنی و استیل هم حدود ۵۰۰ تومان از قیمتشان کاسته شد.

انواع پروفیل هم در روز گذشته قیمت ثابتی داشتند؛ اما چند کارخانه نرخ این محصولات را ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان افزایش دادند؛ انواع لوله بدون هیچ تغییری در قیمت به عرضه رسیدند و نبشی، ناودانی و سپری هم در کلیه مراکز قیمت ثابتی داشتند به جز نبشی نستا که کاهش ۲۰۰ تومانی قیمت را تجربه کرد.

گزارش های به دست آمده از بورس کالا نشان می دهند که امروز ۳۲۹ هزار و ۳۶۵ تن مقطع فولادی در بورس به عرضه می رسد که از این حجم حدود ۲۷۷ هزار تن آن به میلگرد با قیمت ۲۱ هزار و ۷۶ تومان اختصاص دارد.

حدود ۹ هزار و ۲۷۴ تن نبشی با قیمت ۲۱ هزار و ۸۴۶ تومان، ۹۷۶ تن ناودانی با قیمت ۲۱ هزار و ۶۵۸ تومان و ۱۹ هزار و ۳۰۰ تن ورق گرم نیز با قیمت ۲۶ هزار و ۲۴۵ تومان به عرضه می رسد.

حالا که با قیمت انواع آهن آلات آشنا شدید چنانچه قصد خرید هر یک از این محصولات را به طور عمده یا خرده دارید می توانید آن ها را از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین خریداری کنید؛ این فروشگاه یکی از معتبرترین مراکز در زمینه خرید و فروش آهن آلات است که بهترین محصولات را با قیمتی منصفانه به صورت حضوری یا اینترنتی هر طور که مشتریان راحت باشند در اختیار آن ها قرار می دهد و خریدی به صرفه را برایشان رقم می زند.

اگر تمایل به خرید آهن از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین را دارید، لازم است که با شماره تلفن های موجود در همین صفحه در ارتباط باشید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین