کنترل دستوری قیمت آهن

لوله داربست | فروشگاه آهن آلات بنیامین

کنترل دستوری قیمت آهن از جدیدترین اخبارهای به روز بازار آهن آلات است، چنانچه تمایل دارید که اخبارهای جدید از بازار آهن آلات را دریافت کنید به شما توصیه می کنیم که به مطالعه مقاله گردآوری شده زیر بپردازید.

در روز دوشنبه قیمت روز محصولات در بازار آهن آلات با نوسانات گوناگونی روبرو بود به این صورت که علاوه بر ثبات قیمت و قرار گرفتن آن در روند نزولی، افزایش جزئی قیمت آهن به صورت کیلویی در برخی از شرکت ها مشهود بود.

دلار نیز در روز گذشته با افزایش جزئی نرخ همراه بود و حدود ۴۰۰ تومان افزایش داشت و در کانال ۵۰ هزار تومانی قرار گرفت و در بازار آزاد با نرخ ۵۰ هزار و ۲۵۰ تومان خرید و فروش شد.

در خصوص قیمت های روز گذشته در بازار آهن آلات می توان گفت که نرخ میلگرد در بعضی از مراکز تولید، کاهش ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی داشته و برخی از شرکت ها نیز هیچ کاهش قیمتی اعمال نکردند و این محصول را با نرخ ثابت مبادله کردند؛ اما برخی دیگر از کمپانی ها نیز قیمت این محصول را بین ۵۰ تا ۲۰۰ تومان افزایش دادند و میلگرد دیروز در همان رنج قیمتی ۲۴ هزار تومان مبادله شد.

نرخ تیرآهن شاخه ای نیز در اکثر مراکز ثابت اعلام شد اما برخی از ضخامت های این محصول بین ۲۰ تا ۷۰ هزار تومان در روند صعودی قرار گرفتند و نرخ نبشی و ناودانی هم بدون تغییر بود و تنها قیمت بعضی از نبشی ها حدود ۳۰۰ تومان کاهش یافت.

انواع ورق سرد گالوانیزه، ورق شیروانی، ورق روغنی و ورق سیاه نیز ثبات قیمتی داشتند و تنها ورق آهنی در برخی از سایزها با افزایش ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومانی قیمت همراه بود.

قیمت پروفیل نیز در روز گذشته ثابت بود اما پروفیل پایا با افزایش قیمت ۵۰۰ تومانی مواجه شد و انواع لوله هم با نرخ ثابت مبادله شدند.

با توجه به توضیحات بالا می توان گفت که اگرچه در برخی از مراکز و بعضی از آهن آلات، افزایش جزئی قیمت مشهود بود اما بازار همچنان در آرامش به سر می برد و تغییر خاصی در نوسان قیمت ها مشاهده نشد.

آمار به دست آمده از معاملات آهن آلات در روزهای اخیر نشان می دهد که تقاضا برای خرید این محصولات بسیار پایین بوده و کاهش نقدینگی و اعمال شدن سیستم جامع تجارت، این موضوع را تشدید کرده و از سوی دیگر، مدیریت و کنترل دستوری نرخ ها و دغدغه کاهش بیشتر قیمت آهن آلات به عقب نشینی و تقاضای محدود افراد منجر شده است و با توجه به این شرایط باید گفت که اوضاع فعلی حاکم بر بازار آهن آلات برای تولید کنندگان اصلا مناسب نیست اما بهترین زمان برای خرید این محصولات می باشد.

با توجه به این که اوضاع به وجود آمده در بازار آهن آلات نشان می دهد که بهترین زمان برای خرید این محصولات است، چنانچه تمایل به خرید انواع آهن را با بهترین کیفیت و قیمت و به طور مستقیم و بدون واسطه دارید می توانید به فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین مراجعه کنید و کالای مدنظر خود را در حجم عمده و خرده و به صورت اینترنتی و حضوری ثبت سفارش نمایید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین