اخبار مهم قیمت تیرآهن و میلگرد بازار

اخبار مهم قیمت میلگرد و تیرآهن | فروشگاه آهن آلات بنیامین

در تاریخ ۲۴ فروردین سال ۱۴۰۱ رئیس سابق اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات طی مصاحبه ای نظر خود را نسبت به قیمت ها جدید آهن آلات بیان کرد. او گفت:

قیمت میلگرد و تیرآهن از ابتدای آغاز به کار بازار در سال جدید با افزایش بین یک‌هزار تا یک‌هزار و ۵۰۰ تومانی مواجه شده که همین افزایش نرخ نیز بی‌دلیل است و کاهش خواهد یافت.

در ادامه روند صعودی قیمت گوشت، افزایش قیمت خودرو، قیمت سیمان و فولاد، شایعه ای مبنی بر اعتراض برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دولت و تذکر به رئییس جمهور و وزرای مربوطه در جهت پایش قیمت ها و کاهش قیمت ها در آینده بود، منتشر شد که سریعا در روز سه شنبه، تاریخ ۲۳ فروردین ماه تکذیب شد. پس از تکذیب اعتراض نمایندگان، مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت گفت:

به‌اندازه کافی سیمان در کشور وجود دارد و هر هفته نیز حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن در بورس کالا عرضه می‌شود.

سپس به تایید گفته مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت، دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان نیز گفت: قیمت سیمان افزایش نداشته و همچون هفته‌ها و ماه‌های اخیر باقی مانده است.

بنابراین طبق جدیدترین اظهارنظر محمد آزاد، رییس سابق اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات، قیمت آهن آلات، تیرآهن و میلگرد در روزهای آینده کاهشی می باشد.

مطابق پیش بینی ها و اظهارات مسئولین قیمت ها کاهش یافته و قیمت قالب فلزی بتن در فروشگاه بنیامین با کاهش ۱۵۰۰ تومانی روبرو شد. کاربران عزیز می توانند با کارشناسان ما تماس بگیرند و از جدید ترین قیمت ها اطلاع پیدا کنند.

تماس با کارشناسان

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین