افت تقاضای مصرف در بازار آهن

آهن آلات در بازار | فروشگاه آهن آلات بنیامین

در روز یکشنبه بازار آهن و فولاد باز هم در رکود عمیقی قرار داشت و آرامش بر بازار سایه افکنده بود، تقاضا باز هم در ضعیف ترین حالت ممکن قرار داشت و بازار ارز هم در روند افزایشی به سر می برد.

قیمت آهن آلات در روز گذشته ثابت اعلام شد؛ اما برخی از مراکز قیمت ها را به طور جزئی کاهش دادند؛ بازار ارز در روند افزایشی به سر می برد به این صورت که قیمت دلار که تا کانال ۵۰ هزار تومان کاهش یافت دیروز مرز ۵۰ هزار تومان را رد کرد و هر دلار در پایان روز با نرخ ۵۰ هزار و ۶۵۰ تومان به فروش رسید و امروز هم فعالیت دلار با قیمت ۵۱ هزار تومان گزارش شد.

اوضاع بازار آهن آلات

در روز یکشنبه قیمت میلگرد آجدار و میلگرد ساده ثابت گزارش شد؛ اما تعدادی از مراکز تولیدی نرخ این محصولات را بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان کاهش دادند و کف قیمت میلگرد حدود ۲۳ تا ۲۳.۳۰۰ تومان اعلام شد؛ میلگرد میانه با ۲۰۰ تومان کاهش به ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید و میلگرد آناهیتا هم با ۲۰۰ کاهش با نرخ ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت.

در روز گذشته قیمت تیرآهن ثابت گزارش شد؛ اما تیرآهن ۱۴ ذوب آهن اصفهان ۸۰ تومان کاهش یافت و هر کیلو از این محصول با قیمت ۲۵ هزار تومان به فروش رسید،  تیرآهن های فایکو و اصفهان هم در برخی از ضخامت ها ۱۰ تا ۵۰ هزار تومان در هر شاخه کاهش یافتند.

در روز یکشنبه ورق آهن قیمت ثابتی داشت؛ ولی قیمت ورق سیاه مبارکه در بعضی از سایزها ۲۰۰ تومان کاهش قیمت را تجربه نمود و دیگر ورق های گالوانیزه، رنگی، روغنی و انواع ورق های سرد هم حدود ۴۰۰ تومان از قیمتشان کاسته شد.

قیمت قوطی آهن و پروفیل نیز در روز گذشته بدون تغییر اعلام شد، انواع لوله با همان نرخ قبل به فروش رسیدند و انواع نبشی، ناودانی و سپری هم ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان از قیمتشان کاسته شد.

روز یکشنبه ۲۰ هزارتن آهن اسفنجی با قیمت ۱۲ هزار و ۴۸۲ تومان به عرضه رسید و امروز نیز ۲۲۹ هزار و ۸۰۰ تن شمش بلوم با قیمت ۱۸ هزار و ۷۲۳ تومان به بورس تزریق می شود که مطابق با بیانیه بورس کالا خرید شمش بورسی محدودیت هایی دارد و حداکثر میزان خرید هم در این ابلاغیه تعیین شده است و براساس این بیانیه خرید ورق سرد ب هفت الماس با سامانه بهین یاب برای افرادی که مجوز دارند امکان پذیر است.

اگر قصد خرید هر نوع محصول آهنی را دارید و می خواهید که کالاهای با کیفیت را با نازل ترین قیمت ها خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید آهن فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین را انتخاب کنید؛ چرا که این مرکز با حذف دلالان مرغوب ترین آهن آلات را با قیمت منصف به صورت حضوری یا اینترنتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و خریدی رضایت بخش را برای آنان به ارمغان می آورد.

جهت دریافت قیمت آهن و خرید آهن آلات از فروشگاه نام برده لازم است که با شماره های زیر در ارتباط باشید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین