افزایش قیمت قوطی با کمبود ورق ۲ میلی متری

ورق st37 چیست؟ | فروشگاه آهن آلات بنیامین

در این مقاله قصد داریم که شما را با جدید ترین اخبار مربوط به بازار آهن آلات آشنا کنیم؛ در صورت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید و مطلب را از دست ندهید.

در روز گذشته نرخ قوطی پروفیل با افزایش قیمت ورق دو میل رشد قابل توجهی پیدا کرد و در برخی از مراکز تولیدی شاهد افزایش ۱۵۰۰ تومانی بعضی از ضخامت های این محصول بودیم.

قیمت آهن آلات در روز گذشته با نوسانات گوناگونی همراه بود به این صورت که برخی از مبادی قیمت این محصول را ثابت اعلام کردند و بعضی دیگر از مراکز آن را افزایش دادند.

در پی این نوسانات بازار ارز روز گذشته نیز با روند افزایشی روبرو بود به این صورت که قیمت دلار در بازار به کانال ۴۹ هزار تومانی بازگشت و در پایان روز هر دلار با نرخ ۴۹ هزار و ۳۵۰ تومان به فروش رسید.

در خصوص قیمت میلگرد روز گذشته می توان گفت که این محصول در اکثر مبادی نرخ ثابتی داشت؛ اما در برخی از کارخانه ها قیمت ها حدود ۵۰ تا ۱۰۰ تومان افزایش یافتند به طوری که نرخ میلگرد ۱۴ زاگرس ۲۳ هزار و ۹۰۰ تومان برآورد شد، نرخ میلگرد میانه حدود ۲۴ هزار تومان و میلگرد ذوب آهن ۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شد.

در خصوص قیمت تیرآهن روز گذشته نیز می توان گفت که نرخ این محصول در بیشتر مراکز ثابت و بدون تغییر بود؛ اما تیرآهن ذوب آهن اصفهان در برخی از سایزها حدود ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت و قیمت ناودانی و سپری هم در تمام مبادی ثابت اعلام شد.

نرخ روز ورق سیاه، ورق آجدار و انواع ورق های سرد و گرم نیز در برخی از کارخانه ها ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومان افزایش یافتند و تنها ورق اکسین و گیلان بدون هیچ تغییری در قیمت به فروش رسیدند.

در روز سه شنبه قیمت قوطی پروفیل و گالوانیزه افزایش چشمگیری داشتند به طوری که اندازه این افزایش برای هر کیلو از این محصول بین ۵۰۰ تا ۹۰۰ تومان تخمین زده شد؛ اما برخی از سایزها بین ۱۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان افزایش قیمت را تجربه کردند و به دنبال این روند صعودی قیمت ها، نرخ انواع لوله نیز بین ۵۰۰ تا ۹۰۰ تومان افزایش پیدا نمود.

همان طور که گفتیم علت افزایش قابل توجه قیمت پروفیل به دلیل بالا رفتن نرخ ورق نازک بود و دلیل افزایش این ورق هم کمبود این محصول اعلام شد؛ گزارش ها نشان می دهد که اوضاع کلی بازار هنوز در ثبات است و نبود نقدینگی در بازار و توقف ساخت و سازها به تداوم این شرایط و رکود دامن می زند.

امروز حدود ۳۰۸ هزار و ۴۵۷ تن محصول فولادی به بورس عرضه می گردد که ۲۴۵ هزار و ۵۱۲ تن آن میلگرد آجدار با قیمت ۲۲ هزار و ۲۲۲ تومان می باشد که حدود ۷۰۰ تومان از قیمت بازار بیشتر است.

فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین به مدت چند دهه است که در زمینه فروش و عرضه انواع آهن آلات با بهترین کیفیت و قیمت به طور تخصصی فعالیت دارد؛ در صورتی که قصد خرید این محصولات را دارید می توانید آن ها را در حجم نامحدود و بدون واسطه از فروشگاه نام برده تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین