بازار آهن آلات عاری از تقاضا

معرفی سازه های بتنی قالب فلزی | فروشگاه آهن آلات بنیامین

در این مقاله قصد داریم تا کاربران را با جدیدترین اخبار مربوط به بازار آهن آلات آشنا سازیم، اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید نسبت به این خبرها سطح اطلاعات خود را بالا ببرید به شما پیشنهاد خواندن این محتوا را می دهیم.

با نزدیک شدن به پایان هفته، رکود و ثبات قیمتی در بازار آهن آلات شدت بیشتری گرفت و قیمت روز آهن همچنان در برخی از مراکز ثابت و بعضی از مبادی با کاهش جزئی همراه بود.

قیمت دلار نیز نوسان چندانی نداشت و دیروز هر دلار با نرخ ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان مبادله شد و در پایان روز با نرخ ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسید و این افزایش جزئی مربوط به توقیف نفت‌کش ها و نشست کمیته حقیقت‌یاب سازمان ملل بود.

بازار میلگرد در روز گذشته در آرامش به سر می برد و قیمت این محصول در اکثر مراکز به صورت ثابت و بدون تغییر بود و شماری از کارخانه ها میلگرد را حدود ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومان کاهش دادند و این کالا با رنج قیمتی ۲۴ تا ۲۴۸۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

در روز گذشته قیمت روز نبشی نیز به صورت ثابت بود و تنها نبشی جاوید با ۳۰۰ تومان کاهش قیمت روبرو شد و نرخ تیرآهن هم بدون تغییر بود و برخی از سایزهای آن ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشتند.

قیمت پروفیل و انواع لوله نیز دیروز ثابت و بدن تغییر بودند و انواع ورق سرد و گرم هم نوسان قیمتی چندانی نداشتند و تنها نرخ ورق سیاه در برخی از سایزها ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان کاهش پیدا کرد.

با توجه به توضیحات بالا و فضای رکود حاکم بر بازار آهن آلات می توان گفت تقاضای سرمایه ای و تقاضای خرید برای این محصولات به شدت کم شده است و با توجه به سیاست های دولت برای کنترل قیمت فولاد، اکثر افراد به علت این که ضرری نکنند از خرید آهن آلات منصرف می شوند و میل چندانی به خرید ندارند.

گزارش های به دست آمده از بورس نیز نشان می دهد که معاملات رونق چندانی نداشتند و فقط درصد کمی از آهن آلات در روز گذشته به فروش رسیدند.

کارشناسان معتقد هستند که اوضاع فعلی بازار آهن آلات برخلاف تولید کنندگان برای متقاضیان بسیار مناسب است و افراد می توانند به خرید این محصولات با قیمت مناسب بپردازند.

اگر تمایل به خرید آهن آلات را با قیمت مناسب و بدون واسطه دارید می توانید از طریق فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین اقدام به خرید نمایید؛ شماره تلفن‌ها و آدرسی که در همین صفحه درج شده است از پل های ارتباطی با فروشگاه بنیامین می باشند.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین