بازار آهن همچنان در رکورد؛ حتی در فصل ساخت و ساز

بررسی میزان قیمت قالب بتنی در بازار امروز | فروشگاه آهن آلات بنیامین

بررسی تحولات آخرین قیمت های روز در بازار آهن آلات، مضمون محتوای تالیف شده زیر است، اگر می خواهید با اخبارهای به روز سطح اطلاعات خود را افزایش دهید، با ما همراه شوید و به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

در اوایل هفته گذشته شاهد آن بودیم که قیمت آهن آلات با افزایش نسبی همراه بودند اما طولی نکشید که در اواسط هفته، قیمت ها روند نزولی نسبی پیدا کردند و به همان رکود و ثبات فصل بهار رسیدند.

در پایان هفته گذشته روز چهار شنبه و پنج شنبه، مبادی فروش قیمت آهن آلات را با کاهش جزئی یا تثبیت اعلام کردند که با توجه به ثابت بودن قیمت ها و کاهش نسبی نرخ برخی آهن آلات در فصل ساخت و ساز، باز هم هیچگونه معامله چشمگیری در این بازار صورت نگرفت و همچنان تقاضا برای خرید آهن آلات پایین بود.

با توجه به تعطیلی های صورت گرفته در اواخر هفته گذشته، قیمت آهن آلات اعم از میلگرد، تیرآهن، ورق و … به صورت ثابت و نسبتا کاهشی بوده و میلگرد با نرخ ۲۳۲۴۴ هزار تومان در کانال ۲۳ هزار تومانی قرار گرفت و به مبادله رسید.

قیمت تیرآهن نیز در پایان هفته گذشته بدون تغییر بود و فقط عرضه شاخه ای این محصول با کاهش نسبی قیمت مواجه شد و به صورت شاخه ای ۴۰۰ هزارتومان به عرضه رسید؛ اما گزارش های به دست آمده روز شنبه ۱۰ تیر ماه از بورس نشان می دهد که محصول نام برده افزایش ۲۳ درصدی داشته و معاملات بازار بورس با روند صعودی در اول هفته آغاز شده است.

پروفیل گالوانیزه نیز در اواخر هفته گذشته با قیمت ثابت و بدون تغییر به فروش رسید و ورق سیاه با ۱۰۰ تومان کاهش نسبی نرخ به مبلغ ۳۱۲۸۵ هزار تومان مبادله شد.

در خصوص قیمت نبشی در پایان هفته گذشته می توان گفت که این محصول نیز هیچ گونه نوسان قیمتی نداشت و با نرخ ۲۴۷۱۲ هزار تومان برای هر یک کیلوگرم مبادله شد.

با توجه به بررسی های فوق می توان نتیجه گرفت که امروزه دهم تیر ماه پیش بینی می شود که قیمت ها بدون تغییر و ثابت باشند و در صورت نوسان، افزایش یا کاهش قیمت قابل توجهی نداشته باشند.

در صورتی که قصد خرید انواع آهن آلات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دارید می توانید به فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین مراجعه کنید و محصول مدنظر خود را در حجم دلخواه به صورت حضوری و یا اینترنتی خریداری نمایید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین