بازار کم رمق آهن و فولاد

جدول وزن تیرآهن IPE | فروشگاه آهن آلات بنیامین

خبرهای به روز بازار آهن آلات را می توانید از طریق مطالعه مقاله تدوین شده زیر به دست آورید، با ما همراه باشید.

در اولین هفته از تابستان و ابتدای تیرماه، شاهد این بودیم که بازار آهن آلات در رکود و ثبات قیمت به سر می برد و تقاضا و میزان خرید چندانی در این بازار مشاهده نمی شد.

در روز گذشته قیمت آهن به صورت کیلویی هیچ گونه نوسانی نداشت و آهن با نرخ قبلی مبادله شد و مبادی فروش نیز تغییری در قیمت این محصول اعمال نکردند.

در خصوص قیمت ارز در روز گذشته می توان گفت که دلار حدود ۴۰۰ تومان با افزایش نرخ مواجه شد و در کانال ۵۰ هزار تومانی قرار گرفت و در بازار آزاد هم به همین نرخ معامله شد.

قیمت میلگرد نیز در روز گذشته با مقدار جزئی کاهش در کانال ۲۴ هزار تومانی قرار گرفت و با نرخ هایی مابین ۲۴ تا ۲۶ هزار تومان خرید و فروش شد و مبادی فروش، متوسط قیمت میلگرد را ۲۴ هزار و ۹۶۵ تومان اعلام کردند.

نرخ نبشی نیز هیچ گونه تغییری نداشت و تنها در چند نمونه از سایزها شاهد کاهش ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومانی نرخ این محصول بودیم؛ تیرآهن هم در برخی از مراکز حدود ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان کاهش نرخ داشت و ورق رنگی و ورق روغنی نیز با همان قیمت قبلی به فروش رسیدند.

قیمت ورق سیاه در تعدادی مبادی فروش بدون تغییر اعلام شد ولی اغلب مبادی، نرخ این محصول را بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان کمتر اعلام کردند.

پروفیل و گالوانیزه نیز در روز گذشته قیمت ثابتی داشتند اما برخی از ضخامت های این محصولات با کاهش قیمت ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومانی معامله شدند.

با توجه به توضیحات فوق، می توان گفت که بازار آهن آلات در روز گذشته حال و هوای نسبتا آرامی داشته و فقط به علت افزایش جزئی قیمت دلار، تقاضا در این بازار کمی بالا رفت که کارشناسان علت بالا رفتن نسبی تقاضا در این بازار را احتمال افزایش نرخ فولاد در نظر گرفتند.

به طور کلی نوسان خاصی در خصوص قیمت ها در بازار آهن آلات در روز گذشته مشاهده نشد و می توان گفت که فضا در این بازار آرام بوده و پیش بینی می شود که معاملات بورس امروز هم به همان روال عادی و همیشگی روزهای گذشته باشد.

اگر خواهان خرید انواع آهن آلات به صورت عمده و خرده از یک مرکز معتبر هستید می توانید این محصولات را از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین بدوم واسطه و با بهترین کیفیت و قیمت تهیه نمایید.

جهت ارتباط با ما می توانید از شماره تلفن های مشخص شده در صفحه استفاده کنید و به آدرس زیر مراجعه نمایید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین