بازگشت بازار آهن به رکود

آهن آلات | فروشگاه آهن آلات بنیامین

بعد از شکل گرفتن نوسانات هیجانی در بازار آهن و فولاد هفته پیش شاهد بازگشت آرامش به بازار آهن بودیم به گونه ای که آمار معاملات مجددا در روند نزولی قرار گرفت و بازار امروز نیز آرام گزارش شد.

هفته پیش در حالی به سر رسید که نوسانات زیادی در بازار رخ داد به شکلی که در ابتدای هفته با جنگ بین فلسطین و اسرائیل بازار نوسانات هیجانی به خود دید؛ اما چندان نگذشت که قیمت ها به روال قبل بازگشتند و در روز پنجشنبه به طوری که بازار نیمه تعطیل بود قیمت آهن آلات ثابت اعلام گشت.

درباره بازار ارز می توان گفت که دلار در همان مرز ۵۱ هزارتومانی قرار داشت که با ۲۰۰ تومان کاهش در پایان روز با قیمت ۵۱ هزار و ۳۵۰ تومان به فروش رسید.

تحلیل قیمت روز آهن

قیمت میلگرد در روز پنجشنبه ثابت بود؛ اما برخی از کارخانه ها ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان نرخ این محصول را کاهش دادند و کف قیمت میلگرد به همان نرخ قبل از نوسانات هیجانی بازگشت به طوری که میلگرد میانه با ۱۰۰ تومان کاهش قیمت به ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسید و میلگرد فولاد زاگرس هم با ۲۰۰ تومان کاهش با قیمت ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

آخرین قیمت میلگرد ۱۶

قیمت میلگرد نیشابور قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان قیمت میلگرد آناهیتا گیلان قیمت میلگرد ابرکوه
۲۴.۲۱۰ ۲۵.۴۵۰ ۲۵.۳۰۰ ۲۳.۹۰۰

در روز پنجشنبه قیمت تیرآهن نیز ثابت بود؛ اما نرخ این محصول در برخی از کارخانه ها کاهش یافت و تیرآهن ذوب آهن اصفهان در بعضی از سایزها ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان از قیمتش کاسته شد.

انواع نبشی، ناودانی، سپری انواع پروفیل و انواع لوله نیز در روز پنج شنبه قیمت ثابتی داشتند و با همان نرخ های قبل در دسترس افراد قرار گرفتند.

انواع ورق های سرد، گالوانیزه، رنگی و روغنی هم هیچ تغییری در نرخشان اعمال نشد و با همان قیمت قبل به بازار عرضه شدند.

گزارش های به دست آمده از بورس نشان می دهند که امروز حدود ۲ میلیون و ۴ هزار و ۵۳۶ تن محصول عرضه می گردد که ۹۴ هزار تن آن آهن اسفنجی با قیمت ۱۱ هزار و ۶۸۶ تومان می باشد که احتمال می رود با این نرخ تقاضای خوبی برای این محصول به ثبت برسد.

۶۷ هزار و ۹۱۰ تن شمش بلوم نیز به عرضه می رسد که نرخ در نظر گرفته شده برای این محصول در هر کیلو حدود ۲۰ هزار و ۸۵۱ تومان می باشد؛ همچنین ۵ هزار و ۹۱۸ تن میلگرد ساده نیز با قیمت ۳۰ هزار و ۸۴۱ تومان به عرضه می رسد و حدود ۱۲ هزار و ۹۰۶ تن هم میلگرد کلاف با قیمت ۲۳ هزار و ۹۵۵ تومان در دسترس افراد قرار می گیرد.

از این که تا آخر این مقاله خبری با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم؛ در صورتی که می خواهید انواع آهن آلات را در بالاترین سطح کیفی و نازل ترین قیمت به شکل بدون واسطه خریداری کنید، فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین معتبرترین فروشگاهی است که می توانید این دسته از محصولات را از آن به طور آنلاین یا حضوری خریداری کنید و در محل تحویل بگیرید.

به جهت ارتباط با این فروشگاه برای خرید آهن لازم است که از شماره تلفن های زیر استفاده کنید، به طور حضوری به آدرس درج شده در همین صفحه بروید و یا سفارش خود را از سایت اینترنتی تجهیزات ساختمانی بنیامین به ثبت برسانید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین