تاثیر پاییز بر روی بازار

ورق فولادی غرب | فروشگاه آهن آلات بنیامین

اصلاح و ثبات نرخ آهن آلات همچنان در بازار داخلی آهن ادامه دارد؛ ولی با فروکش کردن نوسانات، معاملات هم متوقف شدند و تقاضا باز هم به حداقل ممکن رسید.

در روز گذشته روند اصلاح قیمت روز آهن باز هم تداوم داشتن؛ ولی برخی از کارخانه ها هیچ تغییری در قیمت ها اعمال نکردند و محصولات خود را با همان نرخ قبل به فروش رساندند؛ قیمت دلار نیز با نوسانات جزئی همراه بود به طوری که در پایان روز یک شنبه هر دلار با قیمت ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رفت.

بررسی نوسان قیمت روز آهن

در روز یک شنبه قیمت میلگرد در بیشتر کارخانه ها ثابت اعلام شد؛ اما بسیاری از مراکز هم نرخ این محصول را بین ۵۰ تا ۱۰۰ تومان کاهش دادند و کف قیمت میلگرد بین ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۲۳ هزار و ۶۰۰ تومان برآورد شد؛ قیمت میلگرد میانه در روز گذشته ۵۰ تومان کاهش یافت و هر کیلو از آن با قیمت ۲۳ هزار و ۶۵۰ تومان به فروش رفت و نرخ میلگرد امیرکبیر هم با ۱۰۰ تومان کاهش به ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

قیمت میلگرد آجدار

میلگرد فولاد زاگرس میلگرد ابر کوه میلگرد نیشابور میلگرد فایکو
۲۳.۷۰۰ ۲۳.۵۰۰ ۲۳.۸۶۰ ۲۴.۱۰۰

قیمت روز تیرآهن نیز در روز گذشته با اصلاح ۱۰ تا ۵۰ هزار تومانی در هر شاخه همراه بود و نرخ تیرآهن کرمانشاه هم ثابت اعلام شد؛ قیمت انواع پروفیل ثابت بود و پروفیل دو میل مبارکه هم بین ۳۸ تا ۳۸ هزار و ۵۰۰ قیمت گرفت و انواع لوله هم بدو هیچ اصلاح یا تغییر قیمتی به عرضه رسیدند.

ورق سیاه در اکثر مبادی با ثبات نسبی روبرو بود؛ ولی ورق آهن مبارکه در برخی از سایزها ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و انواع ورق های گالوانیزه، روغنی، رنگی و سایر ورق های سرد هم بین ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان کاهش  قیمت پیدا کردند.

قیمت انواع نبشی و ناودانی در روز گذشته ثابت اعلام شد؛ اما بیشتر مراکز نرخ این محصول را بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومان کاهش دادند و طبق گزارش ها می توان گفت که آمار معاملات به حداقل میزان ممکن رسیده است و تقاضا نیز در پایین ترین حد ممکن قرار دارد و به عبارتی می توان گفت که بازار با خزان پاییزی روبرو شده است.

گزارش های به دست آمده از بورس کالا هم نشان می دهند که کل آهن اسفنجی بریکت دیروز با قیمت ۱۳ هزار و ۸۳۶ تومان تماما به فروش رفت.

فروشگاه تجهیزات ساختمانب بنیامین، بهترین مرکز ارائه دهنده انواع آهن آلات

اگر تمایل دارید که در این اوضاع آهن آلات خریداری کنید و به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید که کالاهایش را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در اختیارتان قرار دهد، فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین بهترین گزینه برای شما می باشد.

فروشگاه نام برده با حذف دلالان و واسطه ها انواع محصولات آهنی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به طور حضوری یا آنلاین در اختیار افراد قرار می دهد؛ به جهت خرید آهن از این فروشگاه لازم است که با شماره های زیر در ارتباط باشید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین