تقاضایی در بورس کالا نیست!

بورس کالا | فروشگاه آهن آلات بنیامین

در این مقاله قصد داریم که کاربران را با جدیدترین اخبار بازار آهن آلات آشنا سازیم؛ در صورت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید و ادامه مطلب را از دست ندهید.

بازار آهن در روز سه شنبه در بعضی از مراکز روند افزایشی داشت که این افزایش از روند صعودی قیمت محصولات بورسی سر چشمه می گرفت و معاملات بورس کالا نیز همانند روال قبل در ضعیف ترین حالت ممکن گزارش شد.

در بازار آهن و فولاد روز سه شنبه نوسانات گوناگونی در نرخ آهن آلات مشاهده شد به صورتی که در برخی از مراکز افزایش قیمت این محصولات مشهود بود، بعضی از مبادی هیچ تغییری در نرخ ها اعلام نکردند و بعضی از مجموعه ها نیز کاهش قیمت داشتند.

در روز سه شنبه بازار ارز نیز نوسان چندانی نداشت و نرخ دلار حول ۱۰۰ تا ۲۰۰ بالا و پایین می شد و در آخر هم هر دلار با قیمت ۴۹ هزار و ۶۵۰ تومان به فروش رسید.

نرخ میلگرد آجدار روز سه شنبه ثابت بود؛ اما در برخی از کارخانه ها این محصول بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان افزایش قیمت پیدا کرد و کف قیمت میلگرد بین ۲۳ هزار و ۶۰۰ تا ۲۴ هزار و ۱۰۰ تخمین زده شد که در یک ماه اخیر بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ تومان افزایشی بوده است.

قیمت میلگرد ۱۶ ذوب آهن برای هر کیلو  ۲۵ هزار و ۳۵۰ تومان برآورد شد، میلگرد فولاد زاگرس با نرخ ۲۴ هزار تومان و میلگرد ابر کوه با قیمت ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان مورد معامله قرار گرفتند.

نرخ تیرآهن روز سه شنبه بدون تغییر بود؛ اما برخی از سایزهای این محصول بین ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافتند؛ ورق سیاه در اکثر کارخانه ها کاهش قیمت ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومانی را تجربه کرد، نرخ ورق کاویان ثابت بود و ورق رنگی، گالوانیزه، شیروانی، استیل و ورق های سرد نیز ۵۰۰ تومان کاهش قیمت را تجربه کردند.

قوطی آهن و انواع پروفیل نیز در روز سه شنبه بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان افزایش قیمت داشتند؛ انواع لوله نیز افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت را تجربه کردند و انواع نبشی، ناودانی و سپری هم بدون هیچ تغییری در قیمت به عرضه رسیدند و تنها نبشی ظهوریان بود که حدود ۴۰۰ تومان افزایش قیمت پیدا کرد.

گزارش های بورس حاکی از آن است که از ۴۲۰ هزار و ۸۱۵ تن محصول فولادی فقط ۱۰۴ هزار و ۳۰۲ تن آن معامله شد که ۲۶۵ هزار و ۷۱۹ تن آن میلگرد بود که این محصول ۱۲ هزار و ۱۳۵ تن آن با قیمت ریالی ۲۲۸.۶۹۹ به فروش رسید که نسبت به نرخ پایه حدود ۰.۸ درصد افزایشی بوده است؛ همچنین ۱۵۰ تن ورق قلع اندود وارد بورس شد که با قیمت ۵۱۰ هزار ریال به فروش رفت.

امروز ۶ هزار و ۱۰۰ تن ورق گالوانیزه به عرضه رسید که ۳۴ درصد آن به فروش رفت و ناودانی و نبشی نیز به ترتیب ۸۲ و ۹۲ درصد فروش داشتند و در آخر هم ۲۷ درصد از تیرآهن عرضه شد که ۶ هزار و ۳۲۵ تن بود و با نرخ ریالی ۲۳۰.۷۸۰ به معامله رسید.

در صورتی که قصد خرید هر یک از انواع آهن آلات را دارید، فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین بهترین فروشگاهی است که می توانید این محصولات را در حجم نامحدود و بدون واسطه به صورت حضوری یا آنلاین از آن خریداری کنید.

به جهت دریافت قیمت و سفارش محصول از این مجموعه لازم است که با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل نمایید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین