خرید اعتباری آهن آلات

بازار آهن آلات | فروشگاه آهن آلات بنیامین

همان طور که می دانید، محصولات اعتباری چه در بورس کالا و چه در خارج از آن متقاضی بیشتری دارند؛ اما به طور کلی می توان گفت هنوز هم بازار در رکود است و تقاضا نیز در ضعیف ترین حالت ممکن قرار دارد.

در روز گذشته قیمت آهن آلات در کلیه مراکز ثابت بود؛ اما در برخی از مبادی نوسان قیمتی نیز مشاهده می شد و در پی این موضوع بازار ارز نیز روند خطی و ثابت داشت، دلار در همان کانال ۴۹ هزار تومانی بود و در پایان روز با نرخ ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رفت.

بررسی نوسانات بازار آهن

در روز گذشته به دنبال قیمت روز آهن آلات قیمت میلگرد نیز ثابت اعلام شد؛ اما برخی از کارخانه ها نرخ این محصول را حدود ۵۰ تا ۱۰۰ تومان کاهش دادند و کف قیمت میلگرد بین ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان برآورد شد.

تیرآهن نیز در روز گذشته قیمت ثابتی داشت؛ اما تیرآهن ذوب آهن اصفهان در برخی از سایزها حدود ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و قیمت انواع نبشی، ناودانی، سپری و انواع لوله نیز هیچ تغییری نکرد و این محصولات با همان نرخ قبلی به عرضه رسیدند.

در روز سه شنبه انواع پروفیل نیز قیمتشان تغییر نکرد و تنها پروفیل نیکان بود که در بعضی ضخامت ها حدود ۱۰۰ تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و در بعضی سایز ها ۲۰۰ تومان افزایش قیمت داشت.

نرخ ورق های گالوانیزه، رنگی، شیروانی، استیل و کلیه ورق های سرد نیز ثابت بود و قیمت ورق آجدار و ورق های گرم حدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش یافت.

گزارش های به دست آمده از بورس نشان می دهند که امروز ۲۶۸ هزار و ۸۸۲ تن محصول فولادی به عرضه می رسد که از این ظرفیت ۲۱۵ هزار و ۴۲۴ تن آن میلگرد با قیمت ۲۱ هزار و ۶۳۴ تومان می باشد.

۳ هزار و ۷۴ تن نبشی با قیمت ۲۳ هزار و ۲۴ تومان عرضه می شود، حدود ۲ هزار و ۷۹۱ تن ناودانی با قیمت ۲۳ هزار و ۴۶۱ تومان در دسترس خریداران قرار می گیرد و ۲۸ هزار و ۲۹۳ تن تیرآهن با نرخ ۲۲ هزار و ۳۲۶ تومان به عرضه می رسد.

همان طور که در مطالب قبل هم عنوان شد، کف نرخ برخی از کالاها به خصوص میلگرد کاهش بوده و در کانال ۲۳ هزار تومانی گزارش می شود؛ ولی احتمال شکننده بودن این کانال وجود دارد و اگر در هفته آتی نیز کالاهای فولادی خارج از بورس کالا به شکل اعتباری در دسترس افراد قرار بگیرند، وضعیت نا به سامانی به وجود می آید؛ زیرا پولی که از نقد شدن محصولات اعتباری به دست می آید برای پرداخت بدهی ها خرج می شود و این روند در مدت طولانی پایدار نخواهد ماند و مخرب خواهد بود.

از این که تا انتهای این مقاله خبری ما را همراهی کردید از شما سپاسگزاریم؛ چنانچه تمایل به خرید انواع آهن آلات را در این شرایط دارید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که محصولات مدنظر را در هر حجمی که نیاز دارید از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین به صورت حضوری یا آنلاین با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید.

جهت دریافت قیمت و خرید از این فروشگاه می توانید به آدرس درج شده در پایین صفحه یا سایت اینترنتی این فروشگاه مراجعه کنید و با شماره تلفن های مشخص شده در همین صفحه تماس حاصل نمایید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین