رکود شدید در بازار آهن

داربست مدولار | فروشگاه آهن آلات بنیامین

در روز گذشته بازار آهن همچنان در رکود ثابت به سر می برد و روند معاملات در ضعیف ترین حالت ممکن قرار داشت به صورتی که گویی بازار در شرایط نیمه تعطیل است؛ قیمت آهن آلات در بیشتر کارخانه ها ثابت بود؛ اما قوطی پروفیل و ورق نازک همچنان در برابر کاهش نرخ از خود مقاومت نشان می دادند.

در روز شنبه قیمت آهن در اغلب کارخانه ها ثابت بود؛ اما کاهش نسبی نرخ این محصول در چند مرکز دیده شد؛ در روز شنبه قیمت دلار در روند کاهشی قرار داشت و هر دلار تا پایان روز با نرخ ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان مبادله شد.

تحلیل روند قیمت آهن آلات

در پی اصلاح و کاهش قیمت آهن آلات در روز گذشته نرخ میلگرد آجدار در اکثر مراکز ثابت اعلام شد؛ اما کاهش ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی این محصول در بعضی از مراکز مشهود بود؛ قیمت میلگرد ۱۴ اصفهان ثابت بود و هر یک کیلو آن با قیمت ۲۵ هزار و ۱۵۰ تومان به عرضه رسید و نرخ میلگرد میانه هم با ۱۰۰ تومان کاهش به حدود ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

در روز شنبه تیرآهن نیز قیمت ثابتی داشت؛ اما تیرآهن ۱۴ اصفهان در هر شاخه ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و در برخی از سایزها نیز ۵۰ هزار تومان از قیمت هر شاخه اش کاسته شد و تیرآهن ماهان هم در بعضی از ضخامت ها حدود ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرد.

قیمت ورق سیاه مبارکه و کاویان در بعضی از سایزها افزایشی بودند؛ اما ورق آهن با کاهش قیمت روبرو بود و ورق های گالوانیزه، استیل و رنگی هم قیمتشان در ثبات به سر می برد.

قیمت روز پروفیل در بیشتر مراکز ثابت اعلام شد؛ قیمت انواع لوله نیز هیچ تغییری پیدا نکرد و انواع نبشی، ناودانی و سپری هم بدون هیچ تغییری در قیمت به عرضه رسیدند.

در روز شنبه آهن اسفنجی به عرضه رسیده در بورس کالا به طور کامل معامله شد و قیمت این محصول هم با کاهش ۹ درصدی همراه بود و علت این کاهش، افزایش پیش پرداخت به ۲۵ درصد بود؛ از ۲۱ هزار و ۸۱۰ تن شمش بلوم هم تنها ۱۲۵ تن آن با قیمت ۱۹ هزار و ۲۸۰ تومان به معامله رسید؛ همچنین حدود ۱۵۴۰ تن میلگرد ساده با قیمت ۲۷ هزار تومان به فروش رسید.

امروز نیز خدود ۲۰ هزارتن آهن اسفنجی بریکت با قیمت ۱۲ هزار و ۴۸۲ تومان به عرضه می رسد.

از این که ما را تا انتهای این مقاله خبری همراه کردید از شما سپاسگزاریم؛ چنانچه قصد خرید آهن را با بهترین کیفیت و قیمت دارید می توانید که محصولات مدنظر را در حجم عمده یا خرده از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین خریداری نمایید.

فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین با چند دهه سابقه درخشان در زمینه فروش و عرضه محصولات آهنی می کوشد با حذف واسطه ها بهترین کالاها را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد و رضایت آنان را جلب نماید؛ به جهت دریافت قیمت آهن و خرید از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین لازم است که با شماره های زیر در ارتباط باشید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین