مصرف آهن رو به کاهش!

آهن آلات | فروشگاه آهن آلات بنیامین

بازار آهن و فولاد در اولین ماه از نیمه دوم سال با رکود کم سابقه ای روبرو است و هیچ نوسانی به غیر از نوسانی که مربوط به تنش نظامی بین اسرائیل و فلسطین بود در این بازار مشاهده نشد و به عبارتی بازار با التهاب دسته و پنجه نرم می کند و در یک ماه گذشته مصرف آهن آلات به طرز قابل توجهی پایین آمده است.

هفته گذشته یکی از بی سابقه ترین هفته ها در زمینه رکود بود که تمام قیمت های مربوط به آهن آلات ثابت اعلام شد و باز هم در برخی از کارخانه ها کاهش و اصلاح قیمت مشاهده می شد؛ قیمت دلار در روز پنج شنبه مجددا روند صعودی در پیش گرفت و روز جمعه به کانال ۵۰ هزار تومانی باز گشت و هر دلار با قیمت ۵۰ هزار و ۸۵۰ تومان به فروش رسید.

بازار آهن در هفته ای که گذشت

روز پنج شنبه قیمت میلگرد همچنان در روند نزولی قرار داشت و در کانال ۲۳ هزار تومان گزارش شد و شماری از کارخانه هم حتی این محصول را با قیمتی کمتر از ۲۳ هزار تومان به عرضه رساندند به طوری که قیمت میلگرد ۱۸ اصفهان ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شد، میلگرد نیشابور با نرخ ۲۳ هزار و ۷۱۰ تومان به فروش رسید و قیمت میلگرد آناهیتا هم ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان تخمین زده شد.

تیرآهن نیز در روز پنجشنبه قیمتی کاهشی داشت؛ اما برخی از مبادی فروش نرخ این محصول را ثابت اعلام کردند؛ ولی نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان با افزایش ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی در هر شاخه همراه بود و قیمت تیرآهن ۱۴ کرمانشاه هم ۲۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

پروفیل نیز با آن که ۵۰۰ تا ۷۰۰ تومان در اواسط هفته گذشته اصلاح قیمت را تجربه کرد باز هم نرخ این محصول روند نزولی دارد؛ اما اکثر شرکت ها انواع پروفیل را با قیمت ثابت به عرضه رساندند و انواع لوله نیز در روز پنجشنبه بدون هیچ تغییری در قیمت به فروش رسیدند؛ همچنین ورق سیاه نیز قیمت ثابتی را تجربه کرد و به تبع از آن انواع ورق های رنگی، روغنی و گالوانیزه هم قیمتشان در اکثر مراکز ثابت اعلام شد.

امروز حدود ۱۵۰ هزار تن آهن اسفنجی به بورس عرضه می شود که با پیش پرداخت ۲۵ درصدی همراه می باشد که ای موضوع به نوعی سیگنالی به جهت به حداقل رسیدن قیمت آهن آلات علی الخصوص قیمت تیرآهن اصفهان می باشد.

چنانچه تمایل به خرید انواع آهن آلات را برای ساخت و سازهای خود دارید به شما پیشنهاد می کنیم که محصولات مورد مصرف را از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین خریداری نمایید؛ این مجموعه یکی از معتبرترین مراکز در زمینه فروش و عرضه کالاهای آهنی می باشد که با حذف واسطه ها و دلالان با کیفیت ترین محصولات آهنی را با نازل ترین قیمت به صورت حضوری یا اینترنتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و خریدی رضایت بخش را برای آنان فراهم می آورد.

اگر مجاب شده اید که آهن آلات مصرفی خود را از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین سفارش دهید، لازم است به آدرس زیر مراجعه نمایید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین