میلگرد پیشگام کاهش قیمت‌ها

اخبار مهم قیمت میلگرد و تیرآهن | فروشگاه آهن آلات بنیامین

از ابتدای خرداد تا اولین هفته از فصل تابستان، بازار آهن آلات در ثبات قیمتی و رکود بود و تقاضای چندانی برای خرید محصولات در این بازار مشاهده نمی‌شد؛ در این مقاله قصد داریم که خبرهای به روز اول هفته را در خصوص بازار آهن آلات برایتان شرح دهیم، در صورت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت جدیدترین اخبار مربوطه می‌توانید به مطالعه محتوای زیر بپردازید.

روز شنبه قیمت آهن آلات در اکثر مراکز تولیدی با روند نزولی نسبی مواجه شدند در حالی که اکثر مبادی فروش ، نرخ آهن آلات را ثابت اعلام کردند.

در بازار ارز نیز هیچ نوسانی مشاهده نشد و قیمت ها به صورت ثابت بودند و دلار هم در همان کانال ۴۹ هزارتومانی قرار گرفت و فقط با اندکی افزایش جزئی در حدود ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رسید.

روز گذشته، نرخ میلگرد در بیشتر مبادی فروش با کاهش ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی اعلام شد و کارخانه های تولیدی نیز محصولات خود را بدون هیچ تغییری در نرخ به بازار عرضه کردند و میلگرد با قیمت ۲۴۲۰۰ هزار تومان در  بازار مبادله شد.

قیمت میلگرد ۱۶ ذوب آهن اصفهان نیز با کاهش قیمت۲۰۰۰ هزار تومانی نسبت به خرداد در کانال ۲۵ هزار تومانی قرار گرفت و با این رقم برای فروش به بازار عرضه شد.

در خصوص قیمت روز تیرآهن می‌توان گفت که بسیاری از کارخانه‌ها با ثبات نرخ، این محصول را تولید کردند اما در برخی مبادی فروش، تیرآهن با کاهش ۵۰ تا ۷۰ هزار تومانی قیمت همراه بود.

نبشی نیز در بیشتر مراکز هیچ گونه نوسان قیمتی نداشت و تنها تعداد معدودی از کارخانه‌ها، نرخ این محصول را بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش دادند.

نرخ قوطی آهن و انواع پروفیل نیز در روز گذشته هیچ گونه نوسانی نداشته و فقط برخی از پروفیل ها، قیمتشان حدود ۵۰۰ تومان کاهش یافته است و انواع لوله هم هیچ روند صعودی یا نزولی ای در قیمتشان مشاهده نشد و با همان نرخ قبلی به بازار برای فروش عرضه شدند.

انواع ورق سرد گالوانیزه، ورق روغنی و ورق شیروانی نیز در اکثر مراکز تولیدی با قیمت ثابت تولید و عرضه شدند و قیمت ورق سیاه نسبت به هفته گذشته با کاهش ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی همراه بود.

مطابق توضیحات و گزارش های به دست آمده، بازار آهن آلات باز هم در رکود و آرامش به سر می‌برد و شرایط برای متقاضی و مصرف کننده کاملا مناسب می‌باشد اما هنوز هم رشد چشمگیر و تقاضای چندانی در عرضه آهن آلات مشاهده نشده است.

با افزایش نرخ سوخت مصرفی کارخانه‌ها انتظار می‌رفت که قیمت آهن آلات تولید شده نیز در روند صعودی قرار بگیرند اما با توجه به سیاست‌های دولت برای کنترل و مهار تورم، قیمت ها هیچ افزایشی نداشتند و این امر ممکن است به کاهش سود کارخانه‌های تولیدی منجر شود.

فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین از مراکز معتبری است که در زمینه فروش و عرضه انواع آهن آلات به صورت عمده و خرده مشغول به فعالیت است؛ در صورتی که قصد خرید محصولات نام برده را دارید می‌توانید آن‌ها را با بهترین کیفیت و قیمت از فروشگاه بنیامین به صورت حضوری یا اینترنتی سفارش دهید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین