نوسانات مقطعی در بازار

روش های خمکاری میلگرد | فروشگاه آهن آلات بنیامین

مطابق با معاملات شمش بورسی که در روز گذشته اتفاق افتاد قیمت مقاطع طویل به استقبال نرخ های پایه روز چهارشنبه رفتند و در بیشتر مراکز اصلاح قیمت ها مشهود بود و احتمال می رود که این اصلاح نرخ ها در هفته آینده هم وجود داشته باشد.

جهش ناگهانی قیمت روز آهن آلات که از ابتدای هفته رخ داد در روز گذشته فروکش کرد و قیمت ها در بیشتر زیر مجموعه ها و مراکز اصلاح شدند؛ بازار ارز روز گذشته نیز نوسان چندان قابل توجهی نداشت و قیمت هر دلار در پایان روز ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان برآورد شد.

نوسانات قیمت آهن آلات

در بازار میلگرد که غالبا نوسانات زیادی مشهود است در روز گذشته قیمت میلگرد ثابت اعلام شد و چند تولیدی هم نرخ این محصول را حدود ۱۰۰ تا     ۳۰۰ تومان کاهش دادند و کف قیمت میلگرد حدود ۲۲.۷۰۰ تا ۲۲.۹۰۰ تومان تخمین زده شد؛ قیمت میلگرد نیشابور با ۱۰۰ تومان کاهش به کیلویی ۲۳ هزار و ۶۶۰ تومان رسید و نرخ میلگرد فولاد زاگرس هم ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان گزارش شد.

در روز گذشته انواع نبشی، ناودانی و سپری نیز قیمت ثابتی داشتند؛ تیرآهن هم با همان نرخ قبل به فروش رسید و تنها قیمت تیرآهن ذوبی و تیرآهن فولاد یزد در برخی از ضخامت ها حدود ۱۰ تا ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرد.

قیمت روز ورق آهن و دیگر ورق های گرم در روز گذشته بدون تغییر بود؛ ولی ورق سیاه مبارکه و ورق کاویان بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان از از قیمتشان کاسته شد و انواع ورق های سرد اعم از ورق رنگی، ورق روغنی و ورق استیل هم کاهش ۲۰۰ تومانی قیمت را تجربه کردند.

در روز گذشته قیمت قوطی پروفیل در بیشتر مراکز ثابت اعلام شد؛ ولی قیمت پروفیل های نیکان و جهان ۳۰۰ تا ۵۰۰ تومان از قیمتشان کم شد و انواع لوله هم بدون هیچ تغییری در قیمت به عرضه رسیدند.

از کل محصولات به عرضه رسیده دیروز حدود نیمی از آن ها معادل ۱۷۹ هزار و ۹۵۰ تن به فروش رسید و در بین این محصولات حدود ۲۷۵ هزار و ۸۵ تن هم شمش عرضه شد که تنها ۱۲۰ هزار و ۳۰۰ تن آن با قیمت ۱۸ هزار و ۴۱۱ تومان به فروش رفت.

روند معاملات شمش بلوم در بورس کالا نشان می دهد که ثبات به همراه شیب نزولی در قیمت پایه شمش عرضه شده در بورس مشهود است که احتمال می رود تا هفته آینده ادامه دار باشد.

فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین، بهترین مرکز خرید آهن

اگر قصد خرید آهن را در این اوضاع بازار دارید، یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فروشی که می توانید انواع آهن آلات را در حجم نامحدود، بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت از آن سفارش دهید، فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین است.

این فروشگاه انواع محصولات فولادی و آهنی را در بهترین کیفیت و با حذف واسطه ها به طور حضوری یا اینترنتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و خریدی رضایت بخش را برایشان رقم می زند.

به جهت دریافت قیمت روز آهن از این فروشگاه و خرید آهن آلات لازم است که با شماره تلفن های زیرتماس بگیرید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین