کاهش تقاضای آهن در بورس و بازار

رکود بازار آهن | فروشگاه آهن آلات بنیامین

مطابق با گزارش های به دست آمده قیمت آهن آلات در بازار آهن داخلی روند خطی و ثابتی دارد؛ اما تقاضای چندان قابل قبولی برای این محصولات مشاهده نمی شود به همین علت محصولات عرضه شده روز گذشته در بورس کالا استقبال چندانی نداشتند.

قیمت آهن در روز چهارشنبه ثابت و بدون تغییر بود و تعدادی از کارخانه ها هم نرخ این محصولات را کاهش دادند و از نیمه دوم مهرماه در حالی که نرخ میلگرد حدود ۷۰۰ تومان کم شده است قیمت دلار حدود ۱۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرده؛ بازار ارز دیروز افزایشی بود و قیمت دلار از مرز ۵۱ هزار تومان رد شد و در پایان روز گذشته هر دلار با نرخ ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رفت.

بررسی نوسانات قیمت آهن آلات

در روز گذشته قیمت میلگرد ثابت بود؛ اما برخی از مراکز نرخ این محصول را حدود ۵۰ تا ۲۰۰ تومتن کاهش دادند به طوری که قیمت میلگرد اصفهان با ۵۰ تومان کاهش به ۲۵ هزار و ۱۵۰ تومان رسید و میلگرد نیشابور هم با همین اندازه کاهش قیمتی به هر کیلو ۲۳ هزار و ۷۱۰ تومان رسید.

تیرآهن نیز در روز گذشته قیمت ثابتی داشت؛ اما تیرآهن اصفهان و فولاد یزد در برخی از سایزها ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کردند؛ انواع نبشی، ناودانی و سپری هم قیمتشان ثابت بود؛ ولی نبشی ناب تبریز حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان کاهش قیمت را تجربه کرد.

در روز چهارشنبه قیمت ورق سیاه با اصلاح ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومانی همراه بود و انواع ورق های گالوانیزه، رنگی و روغنی هم قیمت ثابتی را تجربه کردند؛ انواع پروفیل نیز در اکثر کارخانه ها قیمتشان ثابت بود؛ اما پروفیل نیکان با افزایش ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومانی قیمت همراه بود و انواع لوله هم بدون هیچ تغییری در قیمت به عرضه رسیدند.

گزارشات به دست آمده از بورس نشان می دهند که در روز چهارشنبه از ۲۷۰ هزار و ۷۴۰ تن محصول فولادی عرضه شده به بورس تنها ۴۵ هزار و ۵۲۳ تن آن ها به فروش رفت و از این میزان محصول که ۲۲۸ هزار و ۱۳۴ تن آن به میلگرد اختصاص داشت تنها ۳۸ هزار و ۷۹۷ تن آن با قیمت ۲۱ هزار و ۶۱۱ تومان به فروش رفت که می توان از این آمار و ارقام نتیجه گرفت که معاملات روز گذشته در بورس با استقبال چندانی مواجه نشدند.

فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین، بهترین و معتبرترین مرکز عرضه انواع آهن آلات

حالا که از خبرهای به روز بازار آهن آلات آشنا شدید و دانستید که معاملات رونق چندانی ندارند و قیمت انواع آهن آلات هم روز به روز کمتر می شود؛ در صورتی که قصد دارید در این شرایط به خرید آهن بپردازید، فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین بهترین مرکزی است که شما می توانید انواع آهن آلات را با نازل ترین قیمت از آن سفارش دهید و درب محل تحویل بگیرید.

به جهت دریافت قیمت آهن آلات از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین لازم است که با شماره تلفن های موجود در صفحه ارتباط برقرار کنید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین