آذر ماه بهترین فصل خرید آهن

آهن آلات | فروشگاه آهن آلات بنیامین

همان طور که می دانید، بازار آهن از گذشته تاکنون تغییرات زیادی را تجربه کرده و با توجه به پارامترهای زیادی دچار دستخوش تغییر شده است؛ در کل با مد نظر قرار دادن فاکتورهای مختلف موثر بر بازار آهن و وجود رکود نسبی در بازار مسکن در فصل پاییز بازار آهن کف نسبی قیمت را تجربه می کند.

از طرفی دیگر با تجزیه و تحلیل شرایط کنونی بازار تجربه های قبلی در این باره بسیاری از افراد معتقد هستند که آذر ماه امسال بهترین موقع برای خرید انواع آهن آلات می باشد؛ زیرا در حال حاضر شمش و اسفنج قیمت واقعی دارند و قیمت آهن آلات هم در آبان و آذر کف نسبی قیمت را تجربه کرد.

با در نظر گرفتن نرخ آهن اسفنجی بر روی ۱۱ هزار تومان و قیمت شمش بر روی ۲۰ هزار تومان می توان نتیجه گرفت که قیمت ها به شکلی کاملا منطقی تخمین زده شده اند.

قیمت میلگرد آجدار هم به طرف مرز ۲۲ هزار تومانی می رود و پیش بینی می شود که نرخ این محصول نوسان جزئی داشته باشد؛ اما بعد از گذشت یک محدوده زمانی و نظاره نوسانات و تغییر کانال قیمت آهن می توان در انتظار یک سری از اصطلاحات جزئی بود که در این میان به حداقل رسیدن میزان خرید به دور از انتظار نیست.

آیا روند نرخ بازار آهن آلات رو به افزایش می باشد؟

مطابق با اوضاع فعلی و قرار گرفتن در نیمه دوم ماه آذر بر این باور هستیم برای این که نرخ ها از کف فعلی بیشتر شوند و در واقع سقف نرخ ها بشکند دو پیشامد باید رخ دهد که عبارت اند از:

در ابتدا می بایست عرضه های اعتباری شمش تداوم داشته باشد و بازارساز در این زمینه دخالت نکند و در وهله دوم، چهار کارخانه مهم نوردی که در این اوضاع فروش ال سی خارج از بورس دارند باید این پروسه متوقف نمایند.

درباره بازار تیرآهن نمی توان به صورت قطعه پیش بینی کرد؛ زیرا به واسطه عرضه کنندگان و فروشندگان امکان متراکم سازی فنر بازار وجود خواهد داشت.

چنانچه قصد خرید آهن آلات را در این اوضاع کنونی دارید، توصیه ما به شما خرید از مرکز تجهیزات ساختمانی بنیامین می باشد؛ از فروشگاه ما می توانید که انواع آهن آلات را بدون واسطه با بهترین کیفیت و قیمت به صورت حضوری یا اینترنتی خریداری نمایید.

به جهت دریافت قیمت آهن و خرید آهن آلات از فروشگاه بنیامین از طریق پل های ارتباطی زیر می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط تلفنی برقرار نمایید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین