آهن آلات بدون مشتری

اسکافلد چکشی | فروشگاه آهن آلات بنیامین

تجزیه و تحلیل بازار فیزیکی میلگرد در بورس کالا در دو هفته اخیر نشان می دهد که نرخ پایه این محصول روند کاهشی را طی می کند و مطابق با کاهش قیمت پایه شمش فولادی، تقاضا نیز در روند نزولی قرار گرفته است و به عبارتی دیگر بر اساس ثبات نسبی قیمت ها و تمایل نداشتن مشتریان به خرید نرخ پایه در رینگ صنعتی به روند نزولی خود ادامه خواهد داد.
در روز گذشته با توجه به این که قیمت دلار افزایشی بود قیمت آهن آلات در اثر مراکز ثابت بودند و حتی کاهش نرخ این محصولات هم در بعضی مبادی مشهود بود.
بازار ارز روز گذشته همان طور که گفتیم روند افزایشی داشت به طوری که دلار مرز ۵۱ هزار تومان را رد کرد و در آخر هم با قیمت ۵۱ هزار و ۱۵۰ تومان مبادله شد.

نوسانات قیمت روز آهن

با نزدیک شدن به آخر هفته قیمت میلگرد همچنان ثابت و کاهشی گزارش شد به این صورت که نرخ این محصول حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ نومان در چند مرکز کاهش پیدا کرد؛ تیرآهن نیز در بیشتر تولیدی ها نرخ ثابتی را تجربه کرد؛ اما تیرآهن اصفهان در برخی از سایزها حدود ۱۰ تا ۵۰ هزار تومان به قیمت هر شاخه اش افزوده شد.
در روز چهارشنبه قیمت ورق سیاه ثابت اعلام شد؛ ولی این محصول در برخی از سایزها افزایش قیمت ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی را تجربه کرد و ورق های رنگی، گالوانیزه، روغنی و دیگر ورق های سرد هم با همان نرخ قبل به عرضه رسیدند.
انواع نبشی، ناودانی و سپری نیز در روز گذشته قیمت ثابتی داشتند و تنها نبشی ناب تبریز و آریان فولاد ۲۰۰ تا ۴۰۰ تومان از قیمتشان کاسته شد و انواع پروفیل هم بدون هیچ تغییری در قیمت به عرضه رسیدند و فقط پروفیل پایا اصفهان ۵۰۰ تومان افزایش قیمت پیدا کرد و انواع لوله هم قیمت ثابتی داشتند.
گزارش های به دست آمده از بورس نشان می دهند که از محصولات عرضه شده دیروز تنها ۱۶ درصد آن ها مورد معامله قرار گرفت.
در دو هفته اخیر قیمت شمش فولاد در بازار فیزیکی بورس کالا به کف قیمت ۶ ماهه عقب نشینی کرد و این موضوع باعث شد که محصولات فولادی ارزان شوند؛ با تجزیه و تحلیل روند معاملات شمش و محصولات فولادی در بازار بورس کالا و بازار آزاد مشخص می گردد که این نزول قیمت به افزایش معاملات منجر نشده و هنوز کمتر از نیمی از تولیدات بورس کالا به معامله رسیده اند.
امیدواریم که با مطالعه این مقاله توانسته باشید سطح آگاهی خود را از خبرهای به روز بازار آهن و فولاد بالا ببرید؛ در صورتی که قصد خرید آهن را دارید مجموعه ما آماده خدمت رسانی به طور حضوری و آنلاین به شما می باشد.
فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده انواع آهن آلات است که با حذف واسطه ها محصولات مختلف را با قیمتی منصف در اختیار مشتریان قرار می دهد؛ اگر مجاب شده اید که از این فروشگاه به خرید آهن آلات بپردازید، لازم است با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین