افزایش قیمت آهن ادامه دارد؟

تیرآهن | فروشگاه آهن آلات بنیامین

در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که آیا افزایش قیمت آهن ادامه دارد یا خیر؟ در صورتی که می خواهید پاسخ این سوال را دریافت کنید یا از جدیدترین اخبار مربوطه به بازار آهن آلات مطلع شوید به شما توصیه می کنین که حتما به مطالعه این محتوا بپردازید.

همان طور که می دانید خرید شمش در بورس آزاد شد و با آزادسازی این محصول، تقاضا برای آن افزایش پیدا کرد و قیمت آهن آلات نیز متاثر از افزایش نرخ دلار و آزادسازی شمش در روند صعودی قرار گرفت؛ ولی با این اوصاف باز هم هیچ تقاضای چشمگیری مشهود نبود و احتمال می رود که تحرکات قابل توجهی هم مشاهده نشود.

پس از دو ماه کاهش قیمت ها در بازار آهن آلات سرانجام در روز گذشته شاهد افزایش قیمت این محصولات در بازار بودیم و بیشتر آهن آلات نرخشان به طور جزئی افزایش پیدا کرد.

در روز سه شنبه بازار ارز در اوایل روز کاهش قیمت را تجربه کرد ولی در اواسط روز روند صعودی در پیش گرفت و با وارد شدن به مرز ۴۹ هزار تومان در پایان همان روز با قیمت ۴۸ هزار و ۹۵۰ تومان هر دلار معامله شد.

در خصوص قیمت روز میلگرد می توان گفت که نرخ این محصول در اکثر مبادی فروش حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان افزایش پیدا کرد و تعدادی از مراکز هم هیچ تغییری در نرخ ها اعمال نکردند.

در روز گذشته تیرآهن نیز در اغلب شرکت ها هر شاخه اش حدود ۱۰ تا ۱۵۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و چند کارخانه هم نرخ این محصول را هیچ تغییری ندادند و ثابت نگه داشتند.

قیمت انواع نبشی، ناودانی و سپری هم در روز گذشته ثابت و بدون تغییر بود؛ ورق گالوانیزه و روغنی حدود ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان افزایش قیمت داشتند و نرخ ورق رنگی هم در روز گذشته ثابت بود.

در این بین فقط ورق سیاه مبارکه بود که در برخی از کارخانه ها حدود ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان قیمتش افزایش پیدا کرد و چند مرکز تولیدی هم نرخ این محصول را حول ۱۰۰ تا ۴۰۰ تومان کاهش دادند.

در روز سه شنبه نرخ انواع پروفیل و لوله نیز به صورت ثابت و بدون تغییر بود و هیچ نوسان قیمتی تجربه نکردند.

گزارش های بورس نشان می دهد که امروز حدود ۲۷۹ هزار و ۴۵۲ تن محصول فولادی وارد بورس می شود که ۲۲۸ هزار و ۱۱۹ تن آن مربوط به میلگرد است که قیمت این محصول نسبت به آخرین عرضه حدود ۳/۱ درصد کاهش داشته و حجم آن نیز ۴ برابر افزایش پیدا کرده است.

در روز گذشته ۱۶۰ هزار تن شمش عرضه شد که حدود ۱۱۹ هزار و ۹۵۰ تن آن با قیمت ۱۸ هزار و ۸۱۲ تومان معامله شد که در مقایسه با نرخ پایه حدود ۶/۰ درصد افزایش داشته است.

فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین از خوش نام ترین مراکز فروشی بوده که در زمینه فروش و عرضه انواع آهن آلات به طور کاملا تخصصی فعالیت دارد و محصولات خود را بدون واسطه و با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

در صورتی که تمایل به خرید انواع آهن آلات را دارید می توانید آن ها را از فروشگاه بنیامین در حجم نامحدود خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین