افزایش قیمت میلگرد فروکش کرد!

قیمت روز میلگرد | فروشگاه آهن آلات بنیامین

در هفته ای که گذشت بازارساز با رفع برخی از محدودیت ها در چرخه تامین، به نوعی حمایت خود را از کف قیمت های فعلی اعلام نمود که نتیجه آن نوسان جزئی نرخ ها و افزایش قیمت آهن آلات به ویژه میلگرد و تیرآهن بود.

در صورتی که تمایل دارید از اخبارهای به روز بازار آهن آلات آگاهی پیدا کنید، حتما به مطالعه محتوای زیر بپردازید.

در روز چهارشنبه هفته گذشته، بازار آهن آلات با نوسانات متعددی همراه شد  و در برخی از شرکت ها قیمت آهن آلات افزایش پیدا کرد، تعداد معدودی از مراکز کاهش قیمت داشتند و برخی از مبادی نیز هیچ تغییری در نرخ محصولات خود اعمال نکردند.

در آخرین روز کاری هفته گذشته در بازار ارز هیچ نوسانی مشهود نبود و قیمت دلار در همان کانال ۴۹ هزار تومانی قرار داشت و در پایان روز هم با مبلغ ۴۹ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

قیمت روز میلگرد در روز چهارشنبه در بیشتر مراکز ثابت و بدون تغییر بود اما چند شرکت هم حول ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان بر روی نرخ این محصول گذاشتند و تعدادی از مبادی هم حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان قیمت میلگرد را کاهش دادند.

در روز چهارشنبه قیمت تیرآهن در بیشتر کارخانه ها به صورت شاخه ای حدود ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومان افزایش داشت؛ اما چند مرکز هم هیچ تغییری در نرخ ها اعمال نکردند و نرخ روز انواع نبشی، ناودانی و سپری نیز ثبات داشت و بدون تغییر بود و تنها نبشی آریان حدود ۲۰۰ تومان افزایش قیمت داشت.

نرخ انواع پروفیل و لوله نیز در روز چهارشنبه هفته گذشته بدون تغییر بود؛ اما انواع ورق های گرم و سرد نوساناتی در قیمتشان مشاهده می شد به طوری که قیمت روق سیاه در برخی از ضخامت ها ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان کاهش یافت و ورق کاویان هم با ۵۰۰ تومان افزایش قیمت در روند صعودی قرار گرفت و نرخ ورق های روغنی، شیروانی و رنگی نیز بدون تغییر بود.

با آزادسازی شمش در بورس کالا شاهد افزایش قیمت آهن آلات بودیم که ادامه این روند افزایشی مربوط به عرضه های مقاطع طویل در بورس چهارشنبه بود؛ اما عرضه حجم زیادی از میلگرد خراسان در بورس باعث شد که افزایش قیمت ها فروکش کند و بازار از تب و تاب بیفتد؛ اگر چه این عرضه قابل توجه نبود اما منجر شد افرادی که منتظر کاهش بیشتر نرخ ها بودند به جهت تامین محصولات وارد بازار شوند.

به طور کلی می توان گفت رفع برخی از محدودیت ها توسط بازارساز در چرخه تامین به معنای افزایش قیمت ها نیست و همان طور که در هفته پیش به این مسئله اشاره شد، دو احتمال وجود دارد که بازار آهن را تحت تاثیر قرار دهد، یکی کاهش قیمت شمش و دیگری آزاد سازی پول ایران توسط عمان که نتیجه آن کاهش نرخ دلار و به تبع کاهش قیمت آهن آلات می باشد.

مجموعه ما به طور کاملا حرفه ای در زمینه عرضه و فروش محصولات آهنی مشغول به فعالیت است و انواع آهن آلات را در حجم عمده و خرده، بدون واسطه با بهترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید انواع آهن آلات می توانید محصول مدنظر را از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین به طور حضوری یا اینترنتی خریداری نمایید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین