افزایش قیمت پروفیل

انواع پروفیل گالوانیزه | فروشگاه آهن آلات بنیامین

گزارش‌ها از اغلب زیر مجموعه‌های بازار آهن آلات داخلی حاکی از آن است که قیمت روز آهن آلات در اکثر مبادی فروش افزایش چشمگیری داشتند اما در برخی حوزه‌ها نیز ثبات قیمت مشاهده شد.

بازار ارز در ابتدای روز گذشته افزایش قابل توجهی داشت و قیمت دلار به ۵۳ هزار و ۱۵۰ تومان رسید اما با عقب نشینی قیمت دلار مجدداً به کانال ۵۲ هزار تومان بازگشت و در پایان روز هر دلار در بازار آزاد ۵۲ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

به دنبال افزایش نوسانات بازار آهن آلات و فولاد که در چند روز اخیر مشاهده می‌شود قیمت میلگرد آجدار در اکثر کارخانه‌ها حدود ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش قیمت داشت و در برخی از مبادی فروش نیز قیمت آن ثابت بود. قیمت میلگرد امیرکبیر ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شد که افزایش ۱۰۰ تومانی داشت و همچنین قیمت میلگرد ۱۶ ذوب آهن اصفهان نیز ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شد که بیانگر افزایش ۲۰۰ تومانی بر روی این محصول است.

بر اساس نمودار قیمت میلگرد نرخ میلگرد با ضخامت ۱۴ نیشابور که اکنون ۲۳ هزار و ۲۱۰ تومان اعلام می‌شود در مقایسه با روزهای مشابه در سال گذشته حدود ۳۰۰۰ تومان بالاتر رفته است. قیمت این محصول در دی ماه سال گذشته حدود ۲۰ هزار و ۶۰ تومان اعلام شد. همچنین قیمت میلگرد ۱۴ ذوب آهن در روزهای مشابه سال گذشته ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شد که در حال حاضر این نرخ ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام می‌شود.

قیمت تیرآهن در اکثر موادی فروش بین ۲۰ الی ۱۰۰ هزار تومان افزایش داشت. اما قیمت تیرآهن کرمانشاه و تیرآهن اهواز ثابت بود. قیمت تیرآهن ۱۴ ذوب آهن اصفهان در روزهای مشابه سال گذشته هر شاخه ۱۲ متری حدود ۳ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان اعلام می‌شد. در حال حاضر قیمت این نوع میلگرد ۴ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان اعلام می‌شود.

قیمت روز انواع سپری ناودانی و نبشی نیز به تبعیت از نوسانات بازار آهن بین ۲۰۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش قیمت داشت اما در چند کارخانه نیز این قیمت ثابت بود. همچنین قیمت نبشی ۶ میل ناب تبریز در روزهای مشابه سال گذشته ۲۱ هزار و ۷۰۰ تومان بود که در حال حاضر حدود ۲۳ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام می‌شود.

ورق سیاه، ورق اسید شویی و ورق‌های گرم کارخانه فولاد مبارکه و اکسین بین ۲۰۰ الی ۸۰۰ تومان افزایش قیمت داشتند با این حال قیمت ورق آهن کاویان و گیلان همچنان ثابت بودند.

ورق سیاه مبارکه نیز در یک سال اخیر حدود ۱۰ هزار تومان افزایش داشته به طوری که در روزهای مشابه در سال گذشته حدود ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام می‌شد اما در حال حاضر قیمت این محصول حدود ۳۹ هزار و ۹۰۰ تومان می‌باشد.

همچنین ورق شیروانی رنگی، ورق روغنی، ورق گالوانیزه و سایر ورق‌های سرد در اکثر کارخانه‌ها حدود ۲۰۰ تومان افزایش قیمت داشتند.

قیمت پروفیل صنعتی پروفیل مبلی و سایر پروفیل‌ها در تعدادی از کارخانه‌ها حدود ۲۰۰ الی ۵۰۰ تومان افزایش قیمت داشتند اما اکثر مبادی فروش قیمت پروفیل‌ها را ثابت اعلام نمودند .

همچنین قیمت پروفیل جهان ۲ میل در روزهای مشابه در سال گذشته حدود ۳۰ و ۲۰۰ تومان بود که در طول یک سال گذشته حدود ۱۰ هزار تومان در هر کیلو افزایش داشته و در حال حاضر به ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است. قیمت لوله داربستی لوله مبلی و سایر لوله‌های درزدار و بدون درز نیز در اکثر شرکت‌ها با ثبات نسبی همراه می‌باشند.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین