بازار آهن آلات در تعطیلات تابستانی

نورد گرم برای تولید انواع تیرآهن و پروفیل | فروشگاه آهن آلات بنیامین

نرخ آهن آلات در هفته پایانی تیر ماه همچنان در رکود و ثبات است و در روند نزولی قرار گرفته و این احتمال وجود دارد که با نزدیک شدن به ماه محرم، رکود حاکم بر این بازار افزایش پیدا کند.

اگر راغب به دریافت جدیدترین خبرها در خصوص بازار آهن آلات هستید به شما پیشنهاد می کنیم که به مطالعه محتوای زیر بپردازید.

در روز شنبه قیمت آهن به صورت کیلویی ثابت بود و در اکثر مبادی فروش نرخ این محصول حدود ۳۰۰ تا ۶۰۰ تومان عقب نشینی کرد و کاهش یافت.

قیمت ها در بازار ارز روز شنبه نیز به صورت کاهشی بود و نرخ دلار با کاهش ۵۰۰ تومان در کانال ۴۸ هزار تومانی قرار گرفت و در پایان روز با قیمت ۴۸ هزار و ۹۰۰ تومان خرید و فروش شد.

در روز شنبه قیمت میلگرد بین ۵۰ تا ۵۰۰ تومان کاهشی بود اما در اکثر مراکز و مبادی فروش، بدون هیچ تغییری در نرخ به فروش رسید و میانگین قیمت آن ۲۴ هزار و ۳۵۰ تومان برآورد شد.

نرخ تیرآهن در بخش شاخه فروشی به صورت ثابت بود اما نوسانات کاهشی هم در خصوص قیمت این محصول مشاهده می شد به طوری که نرخ تیرآهن ذوبی در برخی از سایزها حدود ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

قیمت روز ورق سیاه در اکثر مبادی فروش بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش یافت و نرخ انواع ورق گرم و سرد نیز به صورت ثابت و بدون هیچ تغییری بود.

در روز شنبه نرخ انواع نبشی و پروفیل نیز در اکثر مراکز تولیدی ثابت بود و تنها بخشی از پروفیل ها با کاهش نرخ ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی در روند نزولی قیمت قرار گرفتند و انواع لوله هم قیمتشان مابین ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان کمتر شد.

گزارش های به دست آمده حاکی از آن است که بازار ارز و آهن آلات همچنان در رکود و آرامش به سر می برد و روند کاهشی دارد و این احتمال وجود دارد که با نزدیک شدن به ماه محرم این افت قیمت ها تشدید یابد.

در این شرایط با بازاری رکود روبرو هستیم و با این که سال های پیش در فصل تابستان اوج تقاضا در بازار آهن آلات مشاهده می شد اما ضعف تقاضا و افت شدید آن در تابستان امسال کم سابقه بوده و گویای این است که بازار در تعطیلات تابستانی به سر می برد.

تحلیل و بررسی های بورس کالا نشان می دهد که در روز گذشته میزان تقاضا برای خرید محصولات چندان جالب نبوده و برای ۱۷۰۰ تن شمش فقط ۶۰۰ تن تقاضا ثبت شده است.

آهن اسفنجی که ظرفیت عرضه آن دیروز ۱۳۵ هزار تن بوده، ۲۰۳ هزار و ۹۰۰ تن تقاضا برای آن ثبت شده و امروز حدود ۳۲ هزار و ۵۰۰ تن محصول فولادی به بورس عرضه می شود که ۳۱ هزار تن آن به آهن اسفنجی اختصاص دارد و قیمت این محصول نیز ۱۳ هزار و ۱۴۸ تومان برآورد شده است.

گفتنی است ظرفیت عرضه آهن اسفنجی امروز حدود ۴۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

مجموعه ما به طور کاملا تخصصی در زمینه فروش و عرضه انواع آهن آلات مشغول به فعالیت می باشد.

در صورتی که قصد خرید انواع آهن آلات را دارید می توانید محصولات مدنظر را در حجم نا محدود به صورت حضوری و یا اینترنتی از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین