بازار آهن بدون تقاضا

بررسی میزان قیمت قالب بتنی در بازار امروز | فروشگاه آهن آلات بنیامین

در روز گذشته با ثبات نرخ روز آهن در اغلب مبادی فروش روبرو بودیم؛ ولی کاهش و افزایش قیمت هم در اکثر مراکز مشهود بود و می توان گفته که بازار در اول هفته در آرامش به سر می برد و تقاضا هم مثل همیشه در ضعیف ترین حالت ممکن قرار داشت.

در اوایل روز شنبه بازار ارز در روند افزایشی به سر برد به طوری که دلار پس از نوسان بین دو کانال ۴۸ و ۴۹ هزار تومانی وارد کانال ۵۰ هزار تومانی شد و در آخر هم با نرخ ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان به مبادله رسید.

نرخ میلگرد روز گذشته در اغلب مراکز ثابت بود؛ اما برخی از کارخانه ها به اندازه ۱۰۰ تومان قیمت این محصول را افزایش یا کاهش دادند به صورتی که نرخ میلگرد ابرکوه با افزایش ۱۰۰ تومانی حدود ۲۳ هزار و ۷۰۰ تومان شد، قیمت میلگرد امیر کبیر نیز با ۱۰۰ تومان افزایش به ۲۴ هزار و ۲۰۰ رسید، نرخ میلگرد نیشابور بدون تغییر بود و با همان قیمت ۲۴ هزار و ۵۱۰ تومان معامله شد، قیمت میلگرد ۱۴ اصفهان با کاهش ۱۰۰ تومان به ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

در روز شنبه نرخ تیرآهن ثابت بود؛ ولی قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان در برخی از سایزها بین ۲۰ تا ۸۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد به طوری که قیمت تیرآهن ۱۴ با افزایش ۲۰ هزار تومانی در هر شاخه به ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

نرخ قوطی آهن و انواع پروفیل نیز نوسانات متعددی را تجربه کردند به صورتی که پروفیل نیکان با افزایش ۲۰۰ تومانی با قیمت ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رفت و پروفیل اصفهان با کاهش ۳۰۰ تومانی به نرخ ۳۶ هزار و ۲۰۰ تومان رسید و قوطی آهن دو میلیمتری نیز بین ۳۴.۵ تا ۳۵.۵ قیمتش برآورد شد.

در روز گذشته قیمت انواع لوله، نبشی، ناودانی و سپری نیز ثابت و بدون تغییر بود؛ اما نرخ نبشی شکفته و نستا با افزایش ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومانی همراه بودند و نبشی ناب تبریز هم بدون تغییر قیمتی به عرضه رسید.

گزارش های بورس روز گذشته نشان می دهد که حدود ۲ میلیون و ۱۶۷ هزار و ۴۵۲ تن محصول فولادی عرضه گشت که از این میزان حدود ۸۲۱ هزار و ۵۱۲ تن آن به فروش رسید؛ همچنین در همین روز ۱۴ هزار و ۱۶۰ تن شمش بلوم عرضه شد که تنها ۲۵۰ تن آن با قیمت ۲۰ هزار و ۱۹۰ تومان معامله شد.

از میلگرد ساده صنعتی که در بورس عرضه شد ۱.۸ درصد آن با نرخ ۳۱ هزار و ۸۶۹ تومان معامله شد؛ همچنین در بورس کالای دیروز ۲ هزار و ۵۷۵ تن میلگرد آلیاژی با نرخ ۲۶ هزار و ۲۷۶ تومان به فروش رفت و در میان کالاهای دیگر ۱.۴ درصد میلگرد کلاف مورد معامله قرار گرفت و به غیر از آن فروشندگان تیرآهن نیز حدود ۴ هزار و ۹۲۲ تن از این محصول را وارد بازار کردند که تقریبا ۹۴ درصد آن به معامله رسید و در قسمت ورق سرد خودرو هم ۴۲ درصد از کالاها به فروش رفت.

اگر تمایل به خرید انواع آهن آلات را با قیمتی منحصر به فرد دارید، می توانید که این محصولات را به صورت عمده یا خرده بدون واسطه به طور حضوری یا اینترنتی از فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین خریداری نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

اعتبار ما گویای همه چیز است و ما می توانیم خریدی رضایت بخش و مفرح را برای شما رقم بزنیم؛ جهت ارتباط با کادر فروش ما لازم است که با شماره های موجود در همین صفحه ارتباط برقرار کنید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین