بازار آهن در خواب عمیق

میلگرد | فروشگاه آهن آلات بنیامین

اگر خواهان این هستید که راجع به اخبار به روز بازار آهن آلات به اطلاعات جامعی برسید به شما پیشنهاد می کنیم به مطالعه زیر که جدیدترین خبرها در آن گردآوری شده است بپردازید.

در روز گذشته بازار آهن آلات در آرامش به سر می برد و قیمت آهن در اکثر مبادی فروش به صورت ثابت بود؛ اما نوسانات قیمتی معدودی هم مشاهده می شد.

قیمت دلار دیروز، در کانال ۴۹ هزار تومانی قرار گرفت و در پایان روز با قیمت ۴۹ هزار و ۹۵۰ تومان معامله شد.

در خصوص قیمت ها در بازار آهن آلات می توان گفت که قیمت میلگرد دیروز به صورت ثابت و بدون تغییر بود و فقط در چند مرکز تولیدی، این محصول مابین ۲۰۰ تا ۴۰۰ تومان کاهش قیمت داشت و در کانال ۲۴ هزار تومانی قرار گرفت و به مبادله رسید.

قیمت روز تیرآهن نیز در اکثر مبادی فروش به صورت ثابت و بدون تغییر بود و فقط نرخ تیرآهن ذوب آهن اصفهان در برخی از ضخامت ها حدود ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافت و نرخ انواع سپری، نبشی و ناودانی نیز بدون تغییر بود.

قیمت روز ورق آهنی در کلیه شرکت های تولیدی به صورت ثابت بود و تنها نرخ ورق گالوانیزه، شیروانی و روغنی در برخی از مراکز کاهش ۲۰۰ تومانی داشت.

در خصوص نرخ پروفیل و انواع لوله می توان گفت که در روز گذشته این محصولات هیچ تغییر قیمتی نداشتند و به صورت ثابت بودند.

گزارش های به دست آمده نشان می دهد که هنوز رکود و ثبات بر بازار آهن آلات حاکم است و شاهد کاهش جزئی نرخ بعضی از محصولات در این بازار هستیم و با توجه به سیاست های دولت و کنترل دستوری قیمت ها هنوز هم هیچ معامله چشمگیری در این بازار مشاهده نمی شود.

با توجه به تحلیل و بررسی ها به نظر می رسد که شرایط برای مصرف کنندگان بسیار خوب است و اگر چه قیمت ها کاهش یافته اما اوضاع قابل پیش بینی نیست و این احتمال وجود دارد که تا هفته آینده، بازار آهن آلات به همین روال باشد.

با این کاهش جزئی قیمت ها در بازار آهن آلات اگر قصد خرید این محصولات را در حجم عمده و خرده دارید می توانید آن‌ ها را از سایت و فروشگاه ما خریداری نمایید.

فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین یکی از معتبرترین فروشگاه ها است که انواع آهن آلات را با بهترین کیفیت و قیمت و بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و خریدی رضایت بخش را برای آنان به ارمغان می آورد.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین