تاریخ تکرار خواهد شد!

آهن آلات | فروشگاه آهن آلات بنیامین

در ماه های گذشته با توجه به تاثیر اخبار سیاسی مثبت، کنترل نرخ ارز، سیاست های دولت و رکود در بازار مسکن، بازار آن آلات نیز دچار یک رکود فرسایشی شده است و هیچ تقاضای قابل توجهی در این بازار دیده نمی شود و برخی از کارشناسان معتقد هستند که چنین شرایطی بهترین فرصت خرید آن آلات را به وجود آورده است.

آبان ماه را در حالی تمام می کنیم که بازار آهن در خواب عمیق زمستانی فرو رفته است و قیمت آهن آلات در بیشتر مبادی ثابت است و قیمت روز تیرآهن و میلگرد هم کاهشی می باشد.

نرخ دلار که از ابتدای ماه آبان بین دو مرز ۵۱ و ۵۲ هزار تومانی می چرخید اصلاح شد به صورتی که در روز پنج شنبه هفته گذشته دلار وارد کانال ۵۰ هزار تومانی شد و در آخر هم با قیمت ۵۰ هزار و ۶۵۰ تومان به فروش رفت.

اوضاع بازار آهن در ماه آبان

در ماه آبان اوضاع بازار آهن در رکود بود به طوری که قیمت میلگرد روز از ابتدای همین ماه بیش از هزار تومان کاهش داشته است به این صورت که قیمت میلگرد نیشابور که در ابتدای آبان ۲۳ هزار و ۶۶۰ تومان بود الان به ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است و قیمت میلگرد ۱۲ میانه هم از ۲۳ هزار و ۲۰۰ تومان به ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.

در روز گذشته قیمت تیراهن در بیشتر مراکز ثابت بود؛ ولی قیمت تیرآهن اصفهان و فولاد یزد در هر شاخه حدود ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان کاهش داشتند به طوری که قیمت تیرآهن ۱۴ اصفهان در هر شاخه حدود ۲۰۰ هزار تومان کاهش داشت.

انواع نبشی، ناودانی و سپری نیز قیمت ثابتی داشتند و تنها قیمت نبشی جاوید بناب بود که در هر کیلو حدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کرد.

قیمت ورق سیاه مبارکه با کاهش ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ تومانی در هر کیلو همراه بود و انواع ورق های سرد، استیل، گالوانیزه، رنگی و … نیز ثابت اعلام شد و انواع لوله نیز حدود ۵۰۰ تومان از قیمت شان کاسته شد و از ۳۸ هزار و ۷۰۰ تومان قیمتشان به ۳۷ هزار تومان رسید.

همان طور که انتظار داشتیم با بالا رفتن ظرفیت عرضه ورق دو میل در بازار حباب مثبت از بین رفت و نرخ هر کیلو از این محصول ۳۶ هزار و ۵۰۰ تومان گزارش شد که در پی این امر نرخ قوطی آهن نیز اصلاح شد.

قیمت قوطی پروفیل، قیمت پروفیل مبلی و سایر پروفیل ها حدود ۵۰۰ تومان کاهش یافت؛ پروفیل تهران با قیمت ثابت اعلام شد و قیمت پروفیل اصفهان دو میل هم در یک ماه اخیر با ۱۵۰۰ تومان اصلاح از کانال ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان وارد کانال ۳۷ هزار تومان شد.

با توجه به گفته های فوق، چنانچه قصد خرید آهن را دارید، فروشگاه تجهیزات ساختمانی بنیامین بهترین مرکز فروش آهن آلات است که بهترین محصولات را با نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

برای دریافت قیمت آهن و خرید آهن آلات از فروشگاه بنیامین با شماره های زیر در ارتباط باشید.

تماس با کارشناسان فروش | فروشگاه آهن آلات بنیامین